شناسهٔ خبر: 23636085 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سپاهان و سپیدرود؛ نبرد بقا و انگیزه

R41346/P1377/S6,51/CT7

تیم فوتبال سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور، در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف تیم سپیدرود می‌رود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، هفته پنجم از دور برگشت رقابت های لیگ برتر فوتبال روز جمعه 29 دی ماه با برگزاری  4 دیدار ادامه می‌یابد که در یکی از آن‌ها، سپاهان مهمان تیم سپیدرود رشت خواهد بود.

سپاهان را می‌توان تیم دو چهره لیگ خواند، تیمی که زیبا بازی می‎‌کند، خوب موقعیت می‌سازد، دقت پاسکاری و مالکیت توپ و سرعت بازیش بالاست، مهاجمان زهردار و هافبک‌های خلاق زیادی دارد، اما سخت گل می‌‍زند، ساده گل می خورد، بد نتیجه می‌گیرد و در پایین جدول با تیم های قعرنشین درگیر است.

کدام چهره سپاهان به رشت خواهد رفت؟

پاهان درست زمانی که همه به انتظار اوج‌گیری دوباره و پایان ناکامی‌های این تیم بوده و به آینده امیدوار می‌شوند، چهره ضعیف خود را نشان می‌دهد و بعد در اوج ناامیدی‌ها و نگرانی‌های هوادارانش، با ارائه یک بازی دلفریب و پرقدرت،نوید بازگشتش را سر می‌دهد.

زرد پوشان اصفهانی در شرایطی راهی رشت می‌رود که با از دست دادن سه امتیاز دربی، هفته پرحاشیه‌ای را پشت سر گذاشت. اخبار ضد ونقیضی از تیم به گوش می‌رسید از برکناری کرانچار تا رفتن طاهری مدیرعامل تیم، حواشی که می‌تواند دامنگیر این تیم شده و اوضاع را پیچیده تر کند.

بازی مقابل سپیدرود می‌‎تواند چالش سختی برای کرانچار و تیمش باشد.سپاهان برای فرار از بحران و سقوط بیشتر در جدول محکوم به بردن این بازی است.

سپاهان در صورت پیروزی در این بازی،با توجه به سنگینی بازی دو تیم پدیده و تراکتور مقابل رقبایشان، می تواند امید به صعودی دو پله ای داشته باشد.

بزرگترین مشکل زردپوشان اصفهانی، نداشتن گلزنی تمام عیار است بازیکنی که قدر فرصت‌های بیشمار این تیم را بداند و با تیزهوشی چهارچوب دروازه را بشناسد و در آن سمت تیم سپیدرودی قرار دارد که برای بقا در لیگ می‌جنگد.

شاگردان بی نام و نشان کریمی،انگیزه بالایی دارند و حمایت پرشور هوادارانشان این انگیزه را صد چندان کرده و مقابله با آنها کار سختی خواهد بود.

آنها قدر تک امتیازات را دانسته و حاضر به از دست دادن آن نیستند.علی کریمی برای فرار از سقوط و به دلیل نداشتن بازیکنان تاثیر گذار ناچار به ارائه بازی دفاعی است.چالش سخت سپاهان در دیدار روز جمعه، مقابله با لایه‌های دفاعی تیم سپیدرود است.

نگاهی به بازی هفته گذشته شاگردان کریمی مقابل پیکان، نشان می‌دهد که بازیکنان این تیم با ارائه یک بازی دفاعی و درگیرانه در میانه میدان سعی در کنترل بازی و استفاده از ضدحملات را دارند. دفاع چند لایه آنها، می‌تواند برای مهاجمان فرصت‌سوز سپاهان تبدیل به یک کابوس شود.

شاگردان کرانچار اگر بتوانند در دقایق اولیه بازی به گل برسند، می‌توانند راحت تر کار را دنبال کنند، در غیر این صورت کار برای آنها در ورزشگاه حریف سخت خواهد شد باید منتظر ماند و دید سپاهان می‌تواند شروع دوباره ای را در ورزشگاه سردار جنگل جشن بگیرد یا اسیر انگیزه سرخ پوشان رشت می‌شود؟

بهترین گلزنان دوتیم

جلال‌الدین علی محمدی و ساسان انصاری  در سپاهان با 7 گل زده بهترین گلزنان این تیم هستند.

سپاهان بدون کریمی

تیم سپاهان در این بازی،بازیکن محرومی ندارد اما علی کریمی و مهدی رحیمی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.در تیم سیپد رود نیز سید هادی موسوی به دلیل محرومیت،غایب است.

ترکیب احتمالی سپیدرود

سید محمد حسینی، میثم فردوسی، توحید غلامی، علی دهقان، میرهادی میرجوان، حسین کعبی، حسین ابراهیمی، میثم تهی دست، محمدرضا مهدوی، میلاد قربان‌زاده، محمد غلامی

سرمربی: علی کریمی

ترکیب احتمالی سپاهان

ابراهیم عالمه، سیاوش یزدانی، حسن جعفری، سعید اقایی، عزت‌الله پورقاز، رسول نویدکیا، جلال علی محمدی میلاد سرلک، مهدی شریفی، ساسان انصاری و مهرداد محمدی

سرمربی:کرانچار

برنامه هفته بیستم بازی‌های لیگ برتر:

جمعه 29 دی ماه      

پرسپولیس_نفت تهران

پیکان_ذوب آهن

تراکتورسازی_استقلال تهران

سپیدرود_گسترش فولاد

سایپا_استقلال خوزستان

پدیده_استقلال

نفت تهران_مشکی پوشان

فولاد_پیکان

انتهای پیام/

نظر شما