شناسهٔ خبر: 23635611 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

معرفی مدیرکل جدید میراث فرهنگی خراسان رضوی

ابوالفضل مکرمی به عنوان مدیرکل جدید میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی معرفی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، ابوالفضل مکرمی فر دارای مدرک کارشناسی ارشد باستان شناسی به عنوان معرفی مدیرکل جدید میراث فرهنگی خراسان رضویمدیرکل جدید میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی معرفی شد.

سرپرست معاونت امور مجلس، حقوقی و استان های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در آیین تکریم و معارفه مدیرکل میراث فرهنگی خراسان رضوی گفت: جوان گرایی و استفاده از خلاقیت و نوآوری جوانان در دستور کار این سازمان قرار دارد.

احمد دانیالی با اشاره به تمدن سازی ایرانیان در تاریخ بشریت، افزود: در بخش صنایع دستی، هنرمندان ایرانی به عنوان سفیران ذوق و هنر در دنیا معروفند و در تمامی دنیا میراث فرهنگی به عنوان یک برند می تواند مطرح باشد.

وی گفت: خدمتگزاری به زائران و مجاوران امام رضا(ع) افتخار بزرگی است که نصیب مدیران استان پهناور خراسان رضوی شده است.

مدیرکل پیشین میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی نیز در این مراسم اظهار کرد: مسائل حوزه میراث فرهنگی شدید و عمیق است و بحران آینده این استان ممکن است بحران میراث باشد، باید با همفکری و همدلی دستگاه های اجرایی و نمایندگان مشکلات این حوزه حل شود.

محمدرحیم رهنما افزود: خراسان گنجینه ای کم نظیر از آثار تاریخی، فرهنگی و گردشگری است و آینده استان باید با حمایت دستگاه های مرتبط در این حوزه درخشان تر باشد.

در این مراسم از خدمات محمدرحیم رهنما، مدیرکل پیشین تجلیل شد.

نظر شما