شناسهٔ خبر: 23635590 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

لیگ برتر فوتبال/ بازیکن گسترش فولاد: می توانستیم برنده باشیم

تهران - ایرنا - زننده تک گل گسترش فولاد در دیدار مقابل پرسپولیس در چارچوب رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران گفت: می توانستیم در این دیدار به پیروزی برسیم اما بی دقتی مانع از این مهم شد.

صاحب‌خبر -

اسماعیل فرهادی زننده گل گسترش فولاد در دیدار مقابل پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: در این بازی تصمیم گرفته بودم اگر توانستم گل بزنم به احترام خانواده کشته شدگان در کشتی سانچی خوشحالی نکنم و از همین طریق بار دیگر درگذشت این عزیزان را تسلیت می گویم.
وی افزود: بازی بسیار دشواری را مقابل پرسپولیس پشت سر گذاشتیم اما فکر می کنم عملکرد خوبی مقابل صدرنشین قدرتمند لیگ به نمایش گذاشتیم.
بازیکن تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز، گفت: بازی کردن مقابل هواداران پرسپولیس بسیار سخت است اما بازیکنان ما آنقدر خوب کار کردند که حتی می توانستند به پیروزی برسند.
وی افزود: در این دیدار تا لحظات پایانی تیم برتر میدان بودیم اما در دقیقه آخر گل تساوی را خوردیم. در مجموع باید خدا را شکر کنم که دست خالی از تهران به تبریز برنمی گردیم.
فرهادی خاطرنشان کرد: تیم ما در این دیدار موقعیت های خوبی را روی دروازه پرسپولیس ایجاد کرد و اگر کمی دقت کرده بودیم با گل های بیشتری از زمین خارج می شدیم.
وی در رابطه با اعتراض به عملکرد داور، گفت: کارشناسان باید در این خصوص اظهار نظر کنند و دلیل ناراحتی پرسپولیسی ها را نمی دانم.
پرسپولیس با 45 امتیاز در صدر جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال قرار دارد و گسترش فولاد نیز با این تساوی 28 امتیازی شد و در جایگاه هشتم جدول ایستاد.
ورزشی **9118**1545
خبرنگار: سید جواد بشیری**

انتهای پیام /*

نظر شما