شناسهٔ خبر: 23630795 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۸ کارگروه ویژه پانزدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران در بوشهر تشکیل شد

R41363/P1336/S6,53/CT11

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به برگزاری پانزدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران از سوم تا ششم بهمن ماه در بوشهر گفت: ۸ کارگروه اجرای ویژه این کنفرانس تشکیل شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، ناصر کرمی صبح امروز در نشست بررسی اجرای کنفرانس آموزش ریاضی ایران در بوشهر با اشاره به اینکه در این کنفرانس استادان صاحب نظر آموزش ریاضی حضور دارند اظهار داشت: پانزدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران با حضور بیش از 500 آموزگار ریاضی با هدف بررسی چالش‌های پیش روی معلمان در آموزش‌ و پرورش، چگونگی انتخاب حمایت و آموزش مستمر معلمان ریاضی و آموزش ریاضی دوره ابتدایی  برگزار می‌شود.

رئیس ستاد برگزاری پانزدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران از تشکیل 8 کارگروه اجرای ویژه پانزدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران خبر داد و افزود: برای برگزاری منظم و باشکوه این رویداد مهم علمی کشور، 8 کارگروه مختلف تشکیل شده که فعالیت‌های کنفرانس را دنبال کردند.

کرمی بیان کرد: دبیرخانه و هماهنگی،  روابط عمومی و تبلیغات، پشتیبانی و تدارکات، تشریفات و فوق برنامه، امنیتی و انتظامی، ارزشیابی و نظارت، فناوری و امور سایت و آموزش نیروی انسانی، مشارکت برون سازمان 8 کارگروه کنفرانس ریاضی ایران است.

وی  از ثبت 29 کارگاه آموزش ریاضی خبرداد و گفت: در طول برگزاری کنفرانس ملی ریاضی در بوشهر 9 کارگاه برای ارائه آموزش‌های لازم به آموزگاران استان بوشهر تشکیل می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر  با اشاره به ارائه 300 مقاله برای ارائه در این کنفرانس و پذیرفته شدن 94 مقاله آن گفت:68 مقاله به صورت پوستر و 26 مقاله هم به صورت سخنرانی ارائه می‌شود.

کرمی با بیان اینکه در این کنفرانس علمی و پژوهشی 7 سخنرانی عمومی برنامه ریزی شده  افزود: این کنفرانس در مجتمع فرهنگی و هنری 9 دی با حضور معاون ابتدایی وزیر آموزش و پرورش  از 3 تا 6 بهمن برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ت

نظر شما