شناسهٔ خبر: 23628646 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

تاکید استاندار زنجان به نظارت مسوولان بر قیمت کالاهای ضروری

خبرگزاری شبستان: استاندار زنجان خطاب به دستگاه های متولی در حوزه تنظیم بازار استان خواستار نظارت دقیق بر روی قیمت کالاهای ضروری شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، اسدالله درویش امیری استاندار زنجان شب گذشته(27 دی) در جلسه تنظیم بازار استان اظهار کرد: مسوولان متولی باید نظارت دقیقی بر قیمت کالاهای ضروری داشته باشند.

 

مقام عالی استان با بیان اینکه ایجاد بازارچه‌های میوه از راهکارهای حمایت از مصرف کنندگان محسوب می شود، تصریح کرد: از دستگاه های متولی در حوزه تنظیم بازار انتظار می رود تا نظارت دقیقی بر قیمت کالاهای ضروری داشته باشند.

 

درویش امیری با بیان اینکه سازمان های تعزیرات حکومتی در کنار سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بایستی نظارت دقیقی بر قیمت کالاهای ضروری داشته باشند، خاطرنشان کرد: ایجاد بازاچه میوه و تره بار می تواند اقلام مورد نیاز مردم را با قیمت مناسب ارائه کند.

 

استاندار زنجان شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی را مکلف به شناسایی زمینی برای ایجاد این بازارچه کرد و ادامه داد: با ایجاد این بازاچه خرید با قیمت مناسب در روزهای پایانی سال برای مردم فراهم می شود.

 

درویش امیری با یادآوری اینکه شیوع بیماری آنفولانزای مرغی یکی از دلایل افزایش قیمت تخم مرغ شد، گفت: به همین منظور 25 میلیون قطعه مرغ و به همین تعداد تخم مرغ در مرغداری های سراسر کشور معدوم شد.

 

وی با یادآوری اینکه اقلام ضروری مورد نیاز مردم استان، انبار شده و در زمان مورد نیاز به بازار تزریق خواهد شد، از ابلاغ مصوبات ستاد تنظیم بازار به شهرستان ها خبر داد و گفت: لازم است شهرستان ها در این زمینه با استان هماهنگ باشند.

 

 

 

 

نظر شما