شناسهٔ خبر: 23624318 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان: سرمایه کشورمان، منابع انسانی آن است .

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان آموزش را به عنوان اولویت و تکلیف اداره کل ورزش و جوانان خوزستان می داند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایپنا واحد خوزستان، افشین حیدری در نخستین آیین تجلیل از مدیران برتر آموزش ورزشی خوزستان (چهارشنبه، بیست و هفتم دی ماه) در اداره کل ورزش و جوانان این استان برگزار شد، اظهارکرد: در ابتدا از تلاش های همکارانم در حوزه آموزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان قدردانی می‌کنم. این مجموعه ، آموزش را به عنوان اولویت و تکلیف خود می‌داند و در انجام آن هم تلاش بسیاری صورت گرفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان افزود: از زمانی که به عنوان متولی ورزش خوزستان مشغول به فعالیت شدم، توانسته ایم در حد توان از مجموعه آموزش اداره کل حمایت مناسب را داشته باشیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: به نظر من اگر قرار است برای کشوری دعای خیری شود باید فقط این باشد که خدا کمک کند تا آموزش در آن جدی گرفته شود. سرمایه کشور ما صرفا نفت و پول نیست، بلکه منابع انسانی ما هستند که باید حتما برای آن ها برنامه داشته باشیم چون چیزی که می تواند ما را به یک جامعه سالم برساند، آموزش است.

حیدری ضمن قدردانی از زحمات بسیار خانم کرم زاده، مسئول بخش آموزش اداره کل ورزش استان گفت: خوشبختانه در اداره کل وررش و جوانان استان، همه علاقه مند به کار هستند و تعامل خوبیهم بین ما و جامعه دانشگاهی و نیز آموزش و پرورش استان وجود دارد.

وی تاکید کرد: آموزش یک کار ریشه‌ای است و مطمئن هستم طی سال‌های آینده نیز نتیجه این تعامل و هم‌افزایی را خواهیم دید.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان اظهار کرد: امسال و سال آینده، سال‌های خوبی برای ورزش خوزستان در بخش زیرساختی هستند ، اتفاقات خوبی در حوزه قهرمانی و همگانی نیز رخ می‌دهد. در خوزستان میزبان اردوهای متعددی هستیم ، تصمیم گرفتیم رویدادهای بزرگ را به سمت شهرستان‌ها ببریم چون همه این ها فرصت هایی خواهند بود برای اینکه ورزشکاران ما بتوانند خود را به کشور معرفی کنند.

حیدری در ادامه گفت: با برنامه‌ریزی‌هایی که در پیش گرفتیم، در آینده در بسیاری از رشته ها حرف برای گفتن خواهیم داشت که جا دارد در اینجا از دکتر شریعتی و دکتر حسین زاده که همیشه در کنار ورزش بودند و به ما نه نگفتند، قدردانی کنم.

وی بیان کرد: در بحث مراکز حاشیه‌نشینی هم اعتبارات خوبی به ما داده شده است، تقریبا تا پایان سال جاری هر هفته یک رویداد خوب را برگزار خواهیم کرد، امیدواریم تا پایان سال ۹۷ هم پروژه‌های نیمه‌تمام را تکمیل نماییم .

به گزارش خبرنگار ایپنا، وزارت ورزش و جوانان نیز از زحمات فرزانه کرم زاده، مسوول آموزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان، با اهدای لوح تقدیر، تجلیل کرد، اداره کل ورزش و جوانان استان نیز با اهدای لوح های جداگانه از زحمات صدیقه کعبی زاده مدیر حوزه معاونت فرهنگی، آموزشی و پژوهشی وزارت ورزش و هم چنین از مولایی، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی آموزشی وزارت ورزش و جوانان به خاطر حمایت های آنها از ورزش خوزستان قدردانی کرد و سپس از برترین های حوزه آموزش ورزشی استان هم با اهدای لوح تقدیر، قدردانی شد.

انتشار دهنده : ساجده عطایی خواه

نظر شما