شناسهٔ خبر: 23624244 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

افتتاح سایت های آموزشی تاثیر بسیاری در توسعه آموزش ورزشی خواهد داشت

مشاور معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان گفت: امیدوارم با افتتاح سایت های آموزشی در هیئت های ورزشی دیگر استان، شاهد توسعه روزافزون آموزش ورزشی در خوزستان باشیم.

صاحب‌خبر -

صدیقه کعبی زاده در گفت و گو با خبرنگار ایپناواحد خوزستان در نخستین آيین تجلیل از مدیران برتر آموزش ورزشی خوزستان (چهارشنبه، بیست و هفتم دی ماه) در اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان برگزار شد اظهار کرد: امروز، یکی از روزهای بسیار خوب برای من بود که توانستم یک بار دیگر در خوزستان کنار هم استانی های خود حضور پیدا کنم و شاهد عملیاتی شدن برنامه های ورزشی این استان باشم.
وی افزود: امیدوار هستم با افتتاح سایت های آموزشی متعدد توسط هیئتهای ورزشی دیگر خوزستان همانند سایت اداری آموزشی هیئت تیراندازی این استان که بسیار مجهز آماده شاهد رشد و شکوفایی هر چه بیشتر ورزش خوزستان باشیم.
کعبی زاده در پایان با اشاره به پیامد مثبت نگاه ویژه آقای حیدری به نیروهای جوان گفت: نگاه خوب آقای حیدری، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و فرصت دادن وی به یک نیروی جوان به عنوان مسئول آموزش استان (خانم کرم زاده) و اعتماد کردن و حمایت از برنامه های ایشان موجب پویایی بیشتر در بخش آموزش در خوزستان شده است. به عنوان یک هم استانی، امیدوارم ورزش خوزستان با توجه به نگاه ویژه ای که به بخش آموزش ورزشی در پیش گرفته، روز به روز موفق تر و پویاتر باشد.

انتشار دهنده : ساجده عطایی خواه

برچسب‌ها:

نظر شما