شناسهٔ خبر: 23622674 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

بازیکن نیجریه ای - آمریکایی به تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام پیوست

به گزارش ایرنا با تصمیم مسئولان باشگاه پتروشیمی بندرامام، جیانی لاوال، سنتر نیجریه ای - آمریکایی پس از تایید مهران شاهین طبع سرمربی تیم بستکبال پتروشیمی

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا با تصمیم مسئولان باشگاه پتروشیمی بندرامام، جیانی لاوال، سنتر نیجریه ای - آمریکایی پس از تایید مهران شاهین طبع سرمربی تیم بستکبال پتروشیمی بندرامام، روز یکشنبه با این تیم قرارداد امضا کرد.
لاوال 30 ساله که پیش از این سابقه حضور در لیگ های NBA، یونان، ترکیه و چین را در کارنامه خود دارد، تا پایان رقابت های این فصل لیگ برتر بسکتبال، در جمع بازیکنان تیم پتروشیمی بندر امام حضور خواهد داشت.
تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام که سابقه چهار دوره عنوان قهرمانی رقابت های لیگ برتر را در کارنامه دارد برای تقویت خود در لیگ امسال با این بازیکن 2 ملیتی قرارداد همکاری به ثبت رساند.
شاگردان شاهین طبع در مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ برتر باید به مصاف تیم مهرام تهران بروند و در صورت کسب سه پیروزی از پنج بازی راهی مرحله پایانی می شوند.
نماینده خوزستان در این دوره از مسابقات به عنوان تنها تیم بدون شکست از مرحله گروهی صعود کرد و در بازی پلی آف موفق شد شهرداری گرگان را از پیش رو بردارد.
9879 / 6037
خبرنگار: محمد شاکری ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام

نظر شما