شناسهٔ خبر: 23621826 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه اطلاعات | لینک خبر

آغاز ساخت ۱۵۰ واحد مسکونی با کمک نیکوکاران در شیراز

صاحب‌خبر -
*ساخت ۱۵۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان مشارکت خیران در شیراز آغاز شده است.
مدیرکل کمیته امداد فارس با اشاره به اینکه استحکام و پایداری جامعه سالم با کاهش دغدغه‌های نیازمندان میسر می‌شود و مسکن یکی از مهمترین دغدغه‌های مددجویان کمیته امداد است، اظهار داشت: این پروژه مسکونی در ۱۰ بلوک ۱۵ واحدی و در زمینی با متراژ ۷۰۰۰ مترمربع برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد فارس اجرا می‌شود.
محمدبذرافشان در ادامه همراهی و همکاری خوب خیران با کمیته امداد فارس را در اجرای این پروژه یادآور شد و افزود: براساس برنامه‌ریزی‌ها، هر نیک اندیش واحدهای مسکونی مورد توافق را احداث کرده و کلید آن را به مددجو تحویل می‌دهد.
وی همچنین به ضرورت شفاف‌سازی چگونگی مصرف مشارکت‌های مردمی در کمیته امداد اشاره کرد و یادآورد شد: نیک اندیشان باید بدانند کمک‌هایشان چگونه و در چه زمینه‌ای هزینه می‌شود بنابر این با این هدف شرایطی فراهم شده تا خیران بتوانند به شکل مستقیم در حوزه اجرای امور نظر مشارکت کنند.
مدیر کل کمیته امداد فارس ضمن قدردانی از سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس و اداره نظارت و کنترل ساختمان شهرداری شیراز گفت: با موافقت مدیرکل درآمد شهرداری شیراز مددجویان این پروژه از تخفیف ویژه هزینه صدور پروانه بهره‌مند شده‌اند و با همراهی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس نیز هزینه خدمات این سازمان رایگان شده است. وی همچنین اضافه کرد: واحدهای مسکونی این پروژه براساس اولویت به مددجویان واجد شرایطی که سرپرست آنان فوت شده باشد و ایتام واجد شرایط تعلق می‌گیرد.

نظر شما