شناسهٔ خبر: 23621434 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

امروز باید با وحدت و برادری در مقابل توطئه های دشمنان بایسیم

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله مصطفی علما روز چهارشنبه در همایش تجلیل از روحانیون شهرستان های جوانرود و روانسر در مسجد جامع جوانرود افزود: اسلام بزرگترین

صاحب‌خبر - به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله مصطفی علما روز چهارشنبه در همایش تجلیل از روحانیون شهرستان های جوانرود و روانسر در مسجد جامع جوانرود افزود: اسلام بزرگترین سرمایه ما مسلمانان است و امام راحل با تکیه بر اسلام ناب محمدی بر تمام قدرت ها پیروز شد.
وی اظهار کرد: اگر امروز دنیا به ایران اسلامی توجه دارد به برکت اسلام و قرآن است که باید در جهت اعتلای این دین الهی تلاش کنیم که سرمایه عظیمی برای همه مسلمانان است.
امام جمعه کرمانشاه، پیشرفت های علمی کشورمان را یادآور شد و خاطرنشان کرد: پیشرفت های علمی ایران اسلامی برای آدم کشی نیست بلکه برای پیشرفت و اعتلای کشور است.
امام جمعه جوانرود نیز به اشاعه و ترویج فرهنگ مادی گرایی از سوی رسانه های استکبار و فاصله گرفتن آنان از دین اشاره کرد و گفت: امروز آنچه که دنیا را ویران و امنیت را از بشر سلب می کند دانش بدون دین است.
ماموستا ملااحمد فخری افزود: امروز دنیای کفر و در راس آن آمریکا و اسرائیل با فروش اسلحه و تحریم های ظالمانه و قتل عام مردم در گوشه گوشه دنیا و با نادیده گرفتن حقوق بشر بزرگترین جنایات را علیه بشریت مرتکب می شوند.
وی خواستار هوشیاری مسلمانان در مقابل توطئه های دشمنان شد.
امام جمعه پاوه هم با یادآوری حوادث اخیر گفت: علاوه بر بصیرت و دشمن شناسی باید مسئولان نیز به مطالبات مردم رسیدگی کنند تا شاهد امنیت و آرامش در جامعه باشیم.
ماموستا ملا قادر قادری افزود: باید صف آشوبگران را از مطالبات به حق مردم جدا کرد تا بتوانیم جلو توطئه های دشمنان را بگیریم.
فرمانده قرارگاه نجف نیز با اشاره به دشمنی های آمریکا و استکبار با ملت ایران اسلامی گفت: دشمنی های استکبار و امریکا با ملت ایران پایانی ندارد.
سردارمحمدنظرعظیمی بر لزوم حفظ هوشیاری و بصیرت مردم و علما و روحانیون تاکید کرد.
شهرستان جوانرود با بیش از 75 هزار نفر جمعیت در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.
8066 خبرنگار:بهمن کریمی ** انتشاردهنده علی مولوی
انتهای پیام

نظر شما