شناسهٔ خبر: 23621113 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار سابق شمیرانات:

یک تجمع ۱۰نفری هم در شمیرانات رخ نداد/آزادسازی ۴۶۰هکتار اراضی ملی

شمیرانات- فرماندار سابق شمیرانات در مراسم تودیع خود، گفت: در جریانات اخیر حتی یک فقره تجمع ۱۰ نفره نیز در شمیرانات نداشتیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، عزت اله خان محمدی، ظهر چهارشنبه در مراسم معارفه «سیاوش شهریور» به عنوان فرماندار شمیرانات، طی سخنانی ظرفیت شهرستان شمیرانات را برشمرد و گفت: بنده ۱۶ سال در ۵ موقعیت شهرستان شمیرانات خدمت کرده ام و معتقد به اعتدال و عدم افراط بودم، نه چپ و نه راست بودم، رسیدن به اعتدال همان انتظاری است، که خالق انسان خواسته است، دژی مستحکم در رفتار است، که هرگز فرو نمی ریزد.

وی افزود: عمود خیمه نظام، ولایت فقیه است، بنده سرباز ولایت و فرماندار حاکمیت بودم، به عنوان فرماندار رویکرد آرامش و هم افزایی را پیش گرفتم و در این راه از بزرگانی چون آیات ناطق نوری، هاشمی، حکیم، سید حسن خمینی، امام جمارانی، صدیقی، دین پرور و علما و روحانیت معزز شمیرانات بهره گرفتم.

فرماندار سابق شمیرانات هم گرایی میان نهادها و مسئولان این شهرستان را سبب توفیقات این شهرستان دانست و گفت: این که نیروی انتظامی شمیرانات در پیش گیری و دیگر موارد، رتبه اول در استان تهران را دارد، نشان دهنده هم افزایی است.

وی اضافه کرد: ۸۶۰ میلیارد تومان در طول ۴ سال مسئولیت بنده اعتبار در شهرستان هزینه شد، که این میزان بی سابقه است و از این میزان ۳۵۰ میلیارد برای ۳ شهرداری لواسان، فشم و شمشک است، که شهرداری منطقه یک تهران نیز در آمار بنده نیست، بیش از ۳۰۰ پروژه در شمیرانات اجرا شد که ۲ فقره آن پروژه معظم گازرسانی ۲۰۰ میلیارد تومانی است.

۴۶۰ هکتار از اراضی ملی در ۴ سال گذشته آزاد شد

خان محمدی گردشگری و تولید محصولات کشاورزی، دامی و باغی را ۲ رویکرد اقتصادی شهرستان شمیرانات دانست و اظهار داشت: رتبه اول گیلاس لواسان در کشور خارق العاده است، منطقه ظرفیت غنی در حوزه تولیدات باغی دارد، ۴۰ هزار دانش آموز و ۵۰ هزار دانش آموز نشان از ظرفیت نسل جوان این شهرستان دارد.

وی با بیان این که در جریانات اخیر حتی یک فقره تجمع ۱۰ نفره نیز در شمیرانات نداشتیم، گفت: ولایت، وحدت و هم گرایی و حقوق بیت المال از خطوط قرمز ما در فرمانداری شمیرانات بود، که در این عرصه ۴۶۰ هکتار از اراضی ملی را با همکاری مقامات قضایی و قضات شجاع منطقه آزاد کردیم، که بالغ بر ۹۰۰۰ میلیارد تومان ارزش ریالی داشت، ۲۴۰۰ پرونده در این مدت سامان دهی شد، بسیاری از افراد برای بهره برداری از بیت المال دندان تیز کرده بودند، اما علی رغم تخریب ها ایستادیم.

فرماندار سابق شمیرانات گفت: به کاسبان و تاجران سیاسی پر و بال ندادیم و زیاده خواهان و نامحرمان به حقوق بیت المال با هر جایگاه حقوقی و حقیقی اجازه ورود به حریم شمیرانات در این مدت را نیافتند.

وی افزود: ۷۸ درصد مشارکت مردم شمیرانات در انتخابات اخیر یک رکورد بود، که ۳۵۰ هزار نفر از مردم در انتخابات شرکت کردند.

نظر شما