شناسهٔ خبر: 23620404 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

کمک ۱۵ میلیارد تومانی خیرین برای ساخت بیمارستان رسول اعظم شیراز

خیرین فارسی ۱۵ میلیارد تومان برای ساخت بیمارستان خیریه تخصصی و فوق تخصصی رسول اعظم (ص) شیراز کمک کردند .

صاحب‌خبر -

کمک ۱۵ میلیارد تومانی خیرین برای ساخت بیمارستان رسول اعظم شیرازبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر عامل موسسه‌ی خیریه رسول اعظم (ص) شیراز امروز در جریان بازدید استاندار فارس از روند ساخت بیمارستان فوق تخصصی رسول اعظم (ص) گفت: ساخت این بیمارستان از سال ۱۳۹۵ در زمینی به مساحت ۳۴ هزار متر مربع آغاز شده و درحال حاضر هم ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

شهبازی افزود: برای ساخت و تجهیز بیمارستان ۲۸۰ تختخوابی رسول اعظم (ص) ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که با کمک خیران ۱۵ میلیارد تومان آن تامین شده است.

وی گفت: این بیمارستان دارای بخش‌های مختلف تخصصی و فوق تخصصی شامل قلب و عروق، مغز و اعصاب، جراحی و داخلی است که براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته تا ۵ سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.
تبادار استاندار فارس هم در این بازدید وجود خیرین را سرمایه‌ی بزرگی برای استان دانست و از بخشش و سخاوت آن‌ها در ابعاد مختلف قدردانی کرد.
وی با اشاره به ضرورت گسترش عدالت در ارائه‌ی خدمات بهداشتی و درمانی در شهر شیراز گفت: دولت در کنار خیرینی که اقدام به ساخت این بیمارستان در جنوب شهر شیراز کرده اند ، خواهد ماند و از هیچ کمکی دریغ نمی کند .
mp4
<div id="video-display-embed-code_1800890" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/1996023/1800890?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما