شناسهٔ خبر: 23619625 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

پیکر پیشکسوت و داور کشتی فارس در زادگاه خود آرام گرفت

سرپرست هیأت کشتی استان فارس گفت: پیکر امیر علیزاده از پیشکسوتان و داوران بین المللی کشتی فارس و کشور امروز چهارشنبه ۲۷ دی ماه با حضور اهالی ورزش استان در زادگاه خود آرام گرفت.

صاحب‌خبر -

حمیدرضا نصیری امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری ایپنا واحد فارس با اعلام این خبر افزود: آیین تشییع پیکر این چهره ارزنده ورزش استان فارس در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز برگزار شد و آیت الله سید علی اصغر دستغیب تولیت آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) نماز میت را بر پیکر آن مرحوم اقامه کرد.

وی اظهار داشت: امیرعلیزاده فرزند زنده یاد حاج جواد علیزاده از پیشکسوتان و مسوولان هیأت کشتی فارس بود که به مانند پدرش که چند سال پیش در سانحه تصادف جانش را در شیراز از دست داد در کشور کانادا براثر سانحه تصادف کشته شد و جامعه کشتی کشور و ورزش فارس را به سوگ نشاند.

سرپرست هیأت کشتی استان فارس ادامه داد: زنده یاد امیرعلیزاده در خانواده ای ورزشکار در سال ۱۳۵۵ در شیراز به دنیا آمد و خواهر زاده غلامحسین، افشین و امیر حسین پیروانی از پیشکسوتان فوتبال کشور بود.

نصیری یادآور شد: علیزاده حدود ۱۰ سال قبل، پس از پایان تحصیلات دانشگاهی در شیراز برای گذراندن دوره های داوری بین المللی کشتی به کشور کانادا رفت و پس از اخذ مدرک بین المللی، چندین مسابقه را در سطح جهان قضاوت کرد و عضو کمیته بین المللی داوران شد.

وی در پایان این حادثه ناگوار را به اهالی ورزش استان فارس به ویژه جامعه کشتی تسلیت گفت و برای بازماندگان این مرحوم صبر و شکیبایی را از خداوند منان خواستار شد.

خبرنگار: داود عسکرپور

مرحوم امیر علیزاده

برچسب‌ها:

نظر شما