شناسهٔ خبر: 23619283 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار البرز:

آمار اشتغال‌های ایجاد شده در استان البرز حقیقی است

کرج - استاندار البرز گفت: این اطمینان وجود دارد که اشتغال های اعلامی و ایجاد شده در سطح استان، اشتغال های حقیقی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی نجفی در کارگروه اشتغال استان که ظهر چهارشنبه در سالن شهدای دولت برگزار شد، با بیان اینکه در جلسه قبل اعلام شد دستگاه های اجرایی که تا پایان دی ماه از ۱۰۰ درصد میزان ایجاد اشتغال گذر کردند مورد تقدیر قرار می گیرند، اظهار کرد: اداره کل بنیاد شهید، کمیته امداد، اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی، ورزش و جوانان، آموزش و پرورش، دامپزشکی، فرمانداری ساوجبلاغ و صندوق کار آفرینان امید از جمله این دستگاه ها هستند.

وی باتاکید بر اینکه دستگاه های اجرایی که در این زمینه به آمار مطلوب نرسیده اند، تذکرات لازم را اخذ خواهند کرد، افزود: دستگاه ها موظف به ایجاد اشتغال و تحقق مطالبات مردم هستند.

استاندار البرز با اشاره به اینکه این اطمینان وجود دارد که اشتغال های اعلامی و ایجاد شده در سطح استان، اشتغال های حقیقی است، تصریح کرد: شهرداران و بانک‌ها نیز باید توسعه اشتغال در البرز را جدی بگیرند.

نجفی با بیان اینکه سامانه رصد برای ثبت اشتغال های ایجاد شده حساسیت بالایی داشته و هیچ دخل و تصرفی در آن ممکن نیست، افزود: بر این اساس با وجود مشکلات و موانعی که وجود دارد اکنون روند مطلوبی در البرز طی می شود.

نظر شما