شناسهٔ خبر: 23616977 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

کاشت نهال به یاد جانباختگان نفتکش سانچی

نمایندگی هرمزگان

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان با حضور در شرکت ملی نفتکش‌های ایران منطقه بندرعباس به یاد جانباختگان نفتکش سانچی نهال یادبود غرس کردند.

صاحب‌خبر -

‌به گزارش ایسنا، ‌مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان به همراه تعدادی از همکاران در بین کارکنان شرکت ملی نفتکش‌های ایران منطقه بندرعباس حضور یافته و با گرامی داشت یاد و خاطره دریادلان نفتکش سانچی با آنها ابراز همدردی کرد.

امید ذاکری گفت: کمترین کاری که می توان برای این عزیزان انجام داد ابراز همدردی با بازماندگان حادثه و آرزوی صبر و بردباری برای خانواده آن‌ها است.

وی افزود: قطعا این عزیزان از دست رفته در پیشگاه خداوند منان اجر شهید خواهند داشت و امیدواریم دیگر شاهد چنین حوادث دلخراشی برای کشور عزیزمان نباشیم.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان خاطرنشان کرد: با کاشت نهال که کار بسیار پسندیده‌ای است، یاد و خاطره این عزیزان را گرامی می‌داریم و چون کاشت نهال صدقه جاریه است، ثواب این کار خدا پسندانه را به روح حادثه دیدگان هدیه می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، در پایان با حضور مدیرکل منابع طبیعی و ناخدا سعید غریبی رییس شرکت نفتکش‌های ایران منطقه بندرعباس نهالی در محدوده شرکت ملی نفتکش‌ها کاشته شد.


انتهای پیام

نظر شما