شناسهٔ خبر: 23616196 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون استاندار چهارمحال و بختیاری:

کاربردی شدن پژوهش ها زمینه ساز توسعه چهارمحال و بختیاری است

شهرکرد- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری چهارمحال وبختیاری گفت: کاربردی شدن پژوهش ها زمینه ساز توسعه چهارمحال و بختیاری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سیامک سلیمانی ظهر چهارشنبه در نشست تجلیل از اعضای کمیته های برگزاری هفته پژوهش استان با اشاره به اینکه کاربردی شدن پژوهش ها زمینه ساز توسعه چهارمحال و بختیاری است، افزود: باید تلاش شود که تحقیقات و پژوهش کاربردی در این استان انجام شود.

وی بیان کرد: پژوهش ها و تحقیقات در زمینه حل مشکلات و توسعه چهارمحال و بختیاری باشد.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری چهارمحال وبختیاری ادامه داد: جایگاه پژوهش در این استان با همفکری و هم افزایی مدیران و مسئولان در حوزه های مختلف تقویت شود.

نیازهای اساسی کشور تجاری سازی و تبدیل داده های پژوهشی به محصول است

 معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری چهارمحال وبختیاری با بیان اینکه توجه به حوزه پژوهش و فناوری نباید محدود به یک هفته باشد، افزود: هر نوع پیشرفت و توسعه ارتباط مستقیمی با تحقیقات علمی دارد و به طور حتم رشد و توسعه در نتیجه سرمایه‌گذاری در بخش پژوهش و فناوری است.

وی گفت: امروز یکی از نیازهای اساسی کشور تجاری سازی و تبدیل داده های پژوهشی به محصول یا خدمت مورد نیاز جامعه است که رخداد هفته پژوهش و فناوری می تواند گامی مهم در این مسیر باشد.

وی با تاکید بر تلاش کمیته های ستاد هفته پژوهش و فناوری استان، در برگزاری هر چه بهتر این رخداد در استان، گفت: دستاورد هفته پژوهش باید نخبه ‌پروری و پژوهش ‌پروری باشد.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری چهارمحال وبختیاری ادامه داد: استان چهارمحال وبختیاری در سال ۹۳ به عنوان استان برتر در هفته پژوهش و فناوری شناخته شد و امسال هم بر اساس ارزیابی ها از نظر شاخص کمی و کیفی رشد قابل توجهی داشته است.

نظر شما