شناسهٔ خبر: 23616182 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: نصر-قدیمی | لینک خبر

رئیس مرکز مدیریت راه‌های آذربایجان‌شرقی خبر داد:

برف روبی 10 هزار کیلومتر از محورهای آذربایجان شرقی از سوی راهداران

نصر: رئیس مرکز مدیریت راه های آذربایجان شرقی گفت: در پی بارش برف روز گذشته بیش از 10 هزار کیلومتر از محورهای ارتباطی استان از سوی ماموران راهداری برف روبی و نمک پاشی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، حسین بلوکی افزود: با آغاز بارش برف از شب سه شنبه، 91 گروه راهداری استان در جاده ها مستقر و به صورت شبانه روزی اقدام به برف روبی و نمک پاشی محورها کردند.

وی با بیان اینکه اکنون تمامی محورهای ارتباطی استان باز و رفت و آمد وسایل نقلیه در جریان است، اظهار کرد: ماموران راهداری از شب گذشته تاکنون راه ارتباطی بیش از 400 روستای استان را برف روبی کردند.

رئیس مرکز مدیریت راه های آذربایجان شرقی با بیان اینکه برف روبی و نمک پاشی محورها ادامه دارد، یادآوری کرد: هم اکنون مشکل خاصی در رفت و آمد خودروها در آزاد راه و راه های اصلی و فرعی استان وجود ندارد.

بلوکی ادامه داد: 922 نیروی راهداری با استفاده از 671 دستگاه ماشین آلات راهداری در حال ارایه خدمات در محورهای حوزه استحفاظی استان هستند.
رئیس مرکز مدیریت راه های آذربایجان شرقی یادآوری کرد: بیشترین بارش در آزاد راه تبریز - زنجان و محورهای تبریز - صوفیان - مرند، صوفیان - شبستر - تسوج، تبریز - اهر و تبریز - بستان آباد روی داده است.

بلوکی، از رانندگان و مسافران خواست از مسافرت های غیرضروری خودداری و در صورت لزوم خودروهای خود را به تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ مجهز کنند.
آذربایجان شرقی دارای 14 هزار و 761 کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی و 2 هزار و 758 روستا با 271 هزار و 987 خانوار و با بیش از 1 میلیون و 189 هزار نفر است.

انتهای پیام /

برچسب‌ها:

نظر شما