شناسهٔ خبر: 23614931 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

کشف یک میلیارد ریال کالای قاچاق در سیرکان سراوان

به گزارش پایگاه خبری مرزبانی، سرهنگ علی صدیقی روز یکشنبه اظهار داشت: مرزداران گردان مرزی سیرکان با تشدید اقدامات کنترلی موفق شدند از ورود مقادیر قابل توجهی

صاحب‌خبر - به گزارش پایگاه خبری مرزبانی، سرهنگ علی صدیقی روز یکشنبه اظهار داشت: مرزداران گردان مرزی سیرکان با تشدید اقدامات کنترلی موفق شدند از ورود مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق به داخل کشور جلوگیری کنند.
وی افزود: مرزداران با اجرای کمین هدفمند در مسیر احتمالی ورود قاچاقچیان توانستند علاوه بر توقیف 2 دستگاه خودرو تویوتا، مقادیر زیادی کالای قاچاق از جمله 208 هزار و 400 نخ سیگارت خارجی، 630 کیلوگرم تنباکو، 71 هزار و 120 عدد دستمال صورت و 20 هزار و 400 عدد کاسه استیل را کشف کنند.
فرمانده گردان مرزی سیرکان تصریح کرد: بر اساس اعلام کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده یک میلیارد ریال است.
وی خاطرنشان کرد: در این رابطه 2 قاچاقچی دستگیر شدند.
وی با تقدیر از همکاری مرزنشینان در برقراری امنیت پایدار در مرزها، گفت: مرزبانی همواره از فعالیت های اقتصادی مشروع مرزنشینان حمایت و در راستای معیشت مردم زحمت ‌کش روستاهای مرزی تلاش می‌ کند.
وی افزود: بر این اساس انتظار می ‌رود مرزنشینان نیز فعالیت های اقتصادی خود را در چارچوب قوانین انجام داده و از فعالیت غیر قانونی به ویژه ورود و خروج کالای ممنوعه به طور جدی خودداری کنند.
سراوان در 347 کیلومتری جنوب شرق زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در همسایگی کشور پاکستان واقع شده است.
3042**6081 دریافت کننده: محدثه حیدری گرجی **انتشاردهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام

نظر شما