شناسهٔ خبر: 23614342 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

محمد شیخ در کنفرانس مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی:

می توانیم فلسطین را پس بگیریم

خبرگزاری شبستان: رئیس هیئت موریتانی با بیان اینکه با گذشت ۷۰ سال از اشغال فلسطین باید بدانیم قدس را پس بگیریم گفت: باید تصمیماتی در کنفرانس مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی اتخاذ شود که به مردم فلسطین کمک کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، محمد شیخ رئیس هیأت پارلمانی موریتانی در سیزدهمین کنفرانس مجالس کشورهای اسلامی گفت: از پارلمان دولت و هیئت جمهوری اسلامی به خاطر استقبال گرمشان تشکر می کنیم و انتصاب دبیرکل جدید را تبریک می گوییم.

 

وی تصریح کرد: ما امروز همبستگی خود را با ملت فلسطین ابراز می کنیم و در برابر تصمیم نابخردانه ای که دشمنان در مورد فلسطین گرفته اند ابراز نارضایتی می کنیم.

 

وی افزود: حتی اگر 70 سال هم از اشغال فلسطین بگذرد باید بدانیم می توانیم قدس را پس بگیریم. آنچه برای ما و جهان اسلام مهم است مساله فلسطین است در این اجلاس تصمیمات جدی درخصوص حمایت از فلسطین گرفته شود و از قدس به عنوان پایتخت فلسطین نام ببریم. دغدغه فلسطین مسئله مهم جهان اسلام است لذا باید تصمیماتی در این کنفرانس اتخاذ شود که به مردم فلسطین کمک کند.

 

وی با اشاره به مقاومت ملت عراق تصریح کرد: به مردم عراق به دلیل دستاوردهای مثبتشان تبریک عرض می کنیم و همچنین به خانواده های جانباختگان نفتکش ایرانی تسلیت می گوییم.

 

رییس هیات پارلمانی موریتانی در پایان از رهبر انقلاب رییس مجلس و رئیس جمهور کشور ایران به جهت استقبال و فراهم کردن این کنفرانس تقدیر و قدردانی می کنیم.

 

 

نظر شما