شناسهٔ خبر: 23609840 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

کشته شدن سرکرده شورشي ها در ونزوئلا

در جريان عمليات نيروهاي امنيتي ونزوئلا براي دستگيري يک تيم تروريستي به سرکردگي اسکار پرز و ايجاد درگيري مسلحانه بين طرفين، اسکار پرز از مخالفين دولت ونزوئلا کشته شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما از کاراکاس ؛ روز دوشنبه بوقت محلي نيروهاي امنيتي ونزوئلا خانه اي را در حومه پايتخت محاصره کردند تا تيم تروريستي اسکار پرز و همراهانش را بازداشت کنند که اين محاصره به درگيري مسلحانه تبديل شد و بنا بر اعلام وزارت کشور ونزوئلا اسکار پرز هم در اين درگيري به همراه چند فرد ديگر از جمله دو پليس کشته شد.
اسکار پرز خلبان مخالف دولت است که چند ماه گذشته با ربودن يک بالگرد بر فراز ساختمان وزارت کشور و ديوانعالي قضايي تيراندازي کرده بود.
وي بارها مردم را به آشوبهاي مسلحانه خياباني و درگيري با نيروهاي دولتي تشويق کرده و خود از رهبران مخالف دولت نيکلاوس مادرو بود.
دولت اعلام کرد اين گروه تروريستي قرار بود علاوه بر اقدامات خرابکاري با خودرويي بمب گذاري شده به يک سفارت در کاراکاس حمله کنند.

mp4
<div id="video-display-embed-code_1798645" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/1995734/1798645?width=340&height=240"></script></div>

نظر شما