شناسهٔ خبر: 23603819 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

روحانی اهل تسنن لبنان تأکید کرد؛

لزوم حمایت مالی، تسلیحاتی و رسانه‎ای از انتفاضه فلسطین

رییس جنبش اصلاح و وحدت لبنان بر لزوم حمایت مالی، تسلیحاتی، رسانه‎ای و سیاسی از انتفاضه فلسطین تأکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ ماهر عبدالرزاق رییس جنبش اصلاح و وحدت لبنان در دیدار یکی از سیاستمداران این کشور، انفجار تروریستی رخ داده در صیدا و جراحت عضو جنبش حماس را محکوم کرد.

وی گفت: دست رژیم صهیونیستی در این جنایت آشکار است. این رژیم همواره در حال فعالیت برای ضربه زدن به امنیت و ثبات در لبنان بوده و این انفجار نیز تجاوز به امنیت لبنان به شمار می آید.

این روحانی اهل تسنن تصریح کرد: همه گروه های فلسطینی موجود در اردوگاه های آوارگان باید خطرهای توطئه علیه لبنانی ها و فلسطینیان را به خوبی درک کرده و دست در دست یکدیگر به مقابله با دشمن صهیونیستی در این دو کشور بپردازند.

وی اظهار داشت: گروه های فلسطینی باید در اوج هوشیاری قرار داشته باشند و با نیروهای امنیتی لبنان جهت حفظ امنیت و ثبات اردوگاه ها و سایر مناطق لبنان و کشف همه پروژه های فته و هدف قرار دادن امنیت در این کشور همکاری کنند.

شیخ ماهر عبدالرزاق با اشاره به اینکه مساله فلسطین در مسیر خوبی برای آزادی این سرزمین قرار گرفته است، ادامه داد: همه با مال و سلاح و رسانه و سیاست از انتفاضه مبارک فلسطین حمایت کنند. انتفاضه ثابت کرد که مساله فلسطین هیچگاه نمی میرد و در دل و  جان ملت های اسلامی به ویژه فلسطین زنده است.

وی همچنین ملت فلسطین را به وحدت زیر پروژه واحد یعنی آزادی قدس و سراسر این سرزمین فراخواند.

رییس جنبش اصلاح و وحدت گروه های سیاسی لبنان را به گفت وگو جهت حل اختلافات و پایبندی به قانون و محافظت از دستاوردهای ارتش و مقاومت دعوت کرد و پیروزی های بدست آمده از سوی ارتش سوریه بر تروریست ها را تبریک گفت./980/ب902/د

نظر شما