شناسهٔ خبر: 23599169 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

توضیحات روابط عمومی شرکت توزیع برق اهواز درباره قطعی برق

اهواز - ایرنا - مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق اهواز گفت: در راستای پایداری شبکه و به منظور تعمیر، شستشو یا تعویض مقره ها مانورهایی در برخی مناطق اهواز برگزار می شود که همراه با قطعی موقت برق در مناطق مربوطه است.

صاحب‌خبر -

علیرضا شکرخدایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در واکنش به نبود اطلاع قبلی برای قطع برق مناطق مختلف شهر اهواز اظهار کرد: قطعی برق به مراکز حساس و مهم مانند بانک ها، نیروی انتظامی، ادارات و دانشگاه ها اعلام می شود.
وی درخصوص منتشر نشدن فهرست قطعی برق که پیش از این ارایه می شد توضیح داد: قرار نیست مانند زمان بحران فهرست مناطقی که دچار قطعی برق می شوند منتشر شود زیرا اتفاق جدیدی نیفتاده و مانند ماه های گذشته در نقاط مختلف شهر قطعی 2 ساعته به منظور تعویض مقره ها خواهیم داشت.
وی گفت: قطعی برق به منظور شستشو یا تعویض مقره ها معمولا 2 ساعت زمان می برد ولی به دلیل پر تراکم بودن منطقه پادادشهر، این قطعی زمان بیشتری طول می کشد.
شکرخدایی بیان کرد: به دلیل وقوع مداوم پدیده گرد و غبار در اهواز، تجهیزات برق دچار آسیب شدید شده اند که با توجه به تغییر اقلیم منطقه، نیازمند نو شدن هستند.
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق اهواز ادامه داد: در برخی مناطق اهواز مانند یوسفی، پور سلطانی و پادادشهر، فرسودگی تجهیزات و باز کردن دستی مقره ها باعث می شود برق بیش از 2ساعت قطع باشد.
در روزهای اخیر قطعی چندباره برق در فاز 2 پادادشهر اهواز بدون اعلام قبلی که در مواردی تا چهار ساعت نیز به طول می انجامد باعث نارضایتی مردم این مناطق شده است.
6037
خبرنگار: سپیده اسکندری ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی

انتهای پیام /*

نظر شما