شناسهٔ خبر: 23597948 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند:

اجازه عبور از خطوط قرمز نظام و انقلاب را به کسی نخواهیم داد

سرهنگ پاسدار «کامران کریمی» گفت: با کمک و پشتیبانی بسیجیان به حتم اجازه نخواهیم داد در شهرستان نهاوند هیچ‌کس از خطوط قرمز نظام، انقلاب و آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدا عبور کند.

صاحب‌خبر -

اجازه عبور از خطوط قرمز نظام و انقلاب را به کسی نخواهیم دادبه گزارش دفاع پرس از همدان، سرهنگ پاسدار «کامران کریمی» فرمانده سپاه ناحیه نهاوند امروز در نشست روشنگری و گفتمان سازی در محل مصلی شهرستان نهاوند با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به خصوص 850 شهید گران‌قدر شهرستان نهاوند در انقلاب و دفاع مقدس اظهار داشت: ما امروز هرچه داریم از ملیت، تمامیت ارضی، استقلال و آزادگی به ویژه امنیت حاکم بر کشور بدون شک همه را مدیون رشادت‌ها و خون پاک شهدا هستیم.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات اخیر آشوب‌گران افزود: ریشه اغتشاشات و آشوب‌های اخیر ارتباطی به مشکلات اقتصادی کشور نداشته و تمام این فتنه‌ها شبکه‌ای بوده که زیر نظر و کنترل کشورهایی مانند آمریکا، عربستان و انگلیس بوده است.

کریمی تاکید کرد: بترسید از آن فتنه‌ای که همه را در بر می‌گیرد چه دستور دهندگان به فتنه، چه کسانی که سکوت کردند و چه کسانی که امر به معروف نکردند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند ضمن تقدیر و قدردانی از همه کسانی که در جمع آوری اغتشاشات اخیر در شهرستان تلاش کردند، خطاب به بسیجیان گفت: از این تاریخ به بعد با کمک و پشتیبانی شما بسیجیان به حتم اجازه نخواهیم داد در شهرستان نهاوند، هیچ شخص یا اشخاصی از خطوط قرمز نظام و انقلاب و آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدا عبور کند.

انتهای پیام/

نظر شما