شناسهٔ خبر: 23597692 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد:

هدف و چشم انداز کانون های تخصصی، امری ضروری در جهت ارتقای کانون های مساجد استان یزد

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد با اشاره به اهمیت تدوین چشم انداز کانون های مساجد گفت: هدف و چشم انداز کانون های تخصصی، امری ضروری در جهت ارتقای کانون های مساجد استان یزد است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام فیروز گرج، مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد امروز (26 دی) در نشست با کانون های تخصصی گفت: کانون های تخصصی به عنوان ظرفیت هایی است که ما میتوانیم از آنها در راستای ارتقای کانون های مساجد استفاده کنیم.

 

وی افزود: ما باید هدف و چشم اندازی برای کانون های تخصصی خود طراحی کنیم تا در پایان چشم انداز بتوانیم جوانان مسجدی را به جامعه معرفی کنیم.

 

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد ادامه داد: ما باید با برنامه ریزی از موازی کاری ها جلوگیری کنیم.

 

حجت الاسلام گرج با اشاره به اهمیت توجه به هنر در فعالیت های خود در مساجد گفت: هنر یکی از ظرفیت هایی است که میتوانیم با به کار گیری آن در مساجد به نوعی اثرگذاری فعالیت های خود را چند برابر کنیم.

 

وی افزود: اگر مخاطب شناسی مناسب داشته باشیم به مراتب موفقیت بیشتری خواهیم داشت.

 

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد تصریح کرد: ما قهرمان های واقعی همچون امام های معصوم و امام خمینی (ره) و رهبری معظم داریم که هنوز به خوبی آنها را به جوانان خود معرفی نکرده ایم در صورتی که می توان با شناخت صحیح اندیشه  و تاسی از آنها جوانان را با باور قلبی به مساجد و اسلام و انقلاب نزدیک کنیم.

 

وی گفت: ما باید کانون های تخصصی خود را تقویت کنیم تا به نوعی هر کدام وظایف خود را بدانند و از طریق آنها برای کانون های عادی برنامه ریزی داشته باشیم.

 

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد خاطرنشان کرد: ما باید در مساجد علاوه بر استفاده از سخنرانی جلسات گفت و گو را پیاده کنیم تا از این طریق بتوانیم بنیان های فکری خود را تقویت کنیم و به نوعی در مقابل شبهات پاسخگو باشیم.

 

حجت الاسلام گرج ادامه داد: اولین گام ما دانایی است و پس از آن نیز باید دیندار و دردمند باشیم تا بتوانیم تعهد و تخصص را به کار ببریم  و در جهت حل مشکلات جامعه و جوانان گام برداریم.

نظر شما