شناسهٔ خبر: 23594354 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: پانا | لینک خبر

فرمانده انتظامي استان خراسان رضوي

مديريت هوشمندانه ومدبرانه پليس در تقابل با جريان فتنه نماد بلوغ يار مهربان بود

فرمانده انتظامي استان خراسان رضوي در جمع كاركنان انتظامي شهرستان نيشابور،مديريت هوشمندانه , مدبرانه پليس در تقابل با فتنه را نماد بلوغ يار مهربان مردم دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، سردار «قادر كريمي» در جمع فرماندهان ، مسئولان و كاركنان انتظامي شهرستان نيشابور در محل حسينيه سيدالشهداء با تقدير از حضور حماسي مردم ولايت مدار در روز نهم و چهاردهم دي ماه افزود :همه ما بايد خداوند را شاكر باشيم كه يك فقيه جامع الشرايط هم چون مقام معظم رهبري به عنوان فرمانده كل قواست .
وي با اشاره به جايگاه و حساسيت شهرستان نيشابور در سطح استان خاطر نشان كرد :عملكرد پليس به گونه اي است كه امروزه مردم پليس را به عنوان ملجا و پناهگاه خود مي دانند چرا كه پليس امروزي ،پليسي مردمي ،ولايي ،صبور و داراي بلوغ لازم مي باشد و اين ويژگي ها فقط مختص نظام مقدس جمهوري اسلامي مي باشد .
سردار كريمي در ادامه گفت : مديريت صحنه در اعتراضات اخيرتوسط پليس هوشمندانه ،مدبرانه و نشان از بلوغ يار مهربان بود كه همواره مورد تاكيد امام خامنه اي هست اما مهم تر از همه اين ها بصيرت انقلابي و حضورتاثيرگذار مهم ترين پشتوانه هاي اقتدار نظام يعني مردم بزرگوار و هميشه در صحنه بود كه با درك درست از توطئه هاو دسيسه هاي دشمن باعث پايان دادن و ناكامي دشمنان قسم خورده انقلاب شدند .
فرمانده انتظامي استان خراسان رضوي تاكيد كرد :حضور سرهنگ بيات مختاري به عنوان فرمانده انتظامي شهرستان بزرگ نيشابور كه فردي متعهد ،ولايي ،و داراي روحيه جهادي در خدمت به مردم عزيز مي باشد دركنار همدلي و انسجام اعضاي شوراي تامين وديگر مسئولين شهرستان ،همكاري خوب شهروندان با پليس ،صبوري خانواده هاي كاركنان و تلاش جهادي كاركنان باعث شد كه اعتراض اخير مديريت شود كه خداوند را براي اين نعمت هاي بزرگ شاكرم .
وي در بخش ديگري از سخنان خودضمن تقدير از همكاران و خانوده هاي محترم آنان تصريح كرد :تجربه ثابت كرده كه هيچ گاه دشمنان خصوصا آمريكا و اسرائيل و بعضي ديگر از هم پيمانانشان بيكار ننشسته و همواره در در حال طرح ريزي و برنامه ريزي براي از بين بردن وحدت و هم چنين ايجاد فاصله بين مردم و نظامند ليكن با درك درست از ابزار دشمن كه همان جنگ رواني ست و با پيروي از ولايت فقيه تمامي توطئه هاي آنان هم چون گذشته خنثي و روز به روز بر عظمت و اقتدار اين نظام الهي افزوده خواهد شد .
دراين مراسم سردار كريمي از فرمانده انتظامي شهرستان نيشابور و تعدادي از معاونان وروساي پليس هاي تخصصي  با اهداء لوح تقدير تجليل به عمل آورد.

نظر شما