شناسهٔ خبر: 23577116 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

برگزاری اولین دوره رقابت‌های اسنوکر قهرمانی جهان در مالت

اولین دوره رقابت‌های قهرمانی اسنوکر جهان زیر نظر فدراسیون جهانی تازه تاسیس اسنوکر از چهاردهم تا ۲۴ مارس در کشور مالت برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به‌ گزارش ‌ایسنا، فدراسیون جهانی اسنوکر (WSF) اعلام کرد که اولین دوره رقابت‌های قهرمانی جهان زیر نظر این فدراسیون در ماه مارس ۲۰۱۸ و به میزبانی کشور مالت برگزار می شود.

اولین دوره رقابت‌های قهرمانی جهان توسط فدراسیون جهانی تازه تاسیس اسنوکر از چهاردهم تا بیست و چهارم مارس در هتل دولمن کشور مالت انجام می‌شود.

فدراسیون جهانی اسنوکر که از سال گذشته برای بهبود چشم اندازها و برنامه‌های  المپیکی  اقداماتش را آغاز کرده تایید کرد که نفرات برتر تورنمنت مردان کارت دو ساله حضور در تور  جهانی اسنوکر را کسب می‌کنند. همچنین چهار نفر راه یافته به مرحله نیمه نهایی برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی اسنوکر جهان در شهر شفیلد دعوت می‌شوند.

با اعلام فدراسیون جهانی اسنوکر  نفر اول بخش مردان جایزه نقدی ۱۰ هزار یورویی دریافت می‌کند. در بخش زنان نیز فرد قهرمان شش هزار یورو و جایزه نقدی و جواز حضور در قهرمانی اسنوکر جهان را دریافت می‌کند.

جیسون فرگوسن، رییس فدراسیون جهانی اسنوکر، خاطر نشان کرد که برگزاری این رقابت‌ها شروع تازه‌ای برای اسنوکر بازان آماتور در سراسر جهان است و قهرمانان این رقابت‌ها فرصت‌ها و پاداش‌هایی برابر با حرفه‌ای‌ها خواهند داشت.

فدراسیون جهانی اسنوکر در حالی تاسیس شد  که رشته اسنوکر در رقابت‌ با رشته‌های بیسبال، سافت بال، کاراته، سنگنوردی، موج سواری و اسکیت برای حضور در  المپیک ۲۰۲۰ توکیو شکست خورد و مسئولان این رشته محبوب در صدد هستند که با برنامه‌های فراگیر در سطح جهان بتوانند در  المپیک ۲۰۲۴ پاریس حاضر شوند.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما