شناسهٔ خبر: 23575350 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

وعده‌های انتخاباتی فراموش نشود

هیاهوی انتخاباتی بسکتبال به پایان رسید؛ اما کار سنگین رامین طباطبایی رئیس جدید فدراسیون از امروز رسما آغاز شد.

صاحب‌خبر -
وعده های انتخاباتی فراموش نشودبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ رامین طباطبایی رئیس جدید فدراسیون بسکتبال دیروز به طور رسمی حکم ریاست خود را دریافت کرد و از امروز کار او در رأس فدراسیون بسکتبال آغاز می‌شود.

نخستین چالش طباطبایی در زمان انتخابات رقم خورد، سابقه کار او در وزارت ورزش و جوانان باعث شد که بحث حمایت مسئولان این وزارتخانه از او و هدایت رأی‌ها مطرح شود. طباطبایی دو روز پیش از انتخابات هم در مصاحبه خود تاکید داشت که از طرف جامعه بسکتبال در انتخابات شرکت کرده است تا جلوی این صحبت‌ها را بگیرد.

چالش دوم، انتظارات بعد از دوران ریاست محمود مشحون است. نارضایتی ها، برخی کمبود‌ها و سرعت پایین رشد بسکتبال در دهه ۹۰ باعث شده است که انتظارات بیش از اندازه‌ای نسبت به رئیس جدید فدراسیون ایجاد شود که مدیریت این انتظارات در ماه‌های شروع کار رئیس جدید اهمیت زیادی دارد.

همچنین طباطبایی در انتخابِ کادر فدراسیون بسکتبال هم کار آسانی در پیش ندارد. نزدیکی یکی از روسای هیئت‌های استانی به رئیس جدید فدراسیون باعث نگرانی‌هایی شده است، رئیس هیئت مزبور مقبولیت زیادی با تغییر زیاد مواضع در میان اهالی بسکتبال ندارد. همچنین کمیته‌های مختلف فدراسیون هم ضعف‌هایی داشتند که با انتخاب رئیس جدید انتظار می‌رود، نفرات فعال و موجهی برای این کمیته‌ها برگزیده شوند.

طباطبایی که تاکید داشت با "استفاده از نیرو‌های خلاق و با دانش، کشتیِ بسکتبال را به مسیر خوبی هدایت می‌کنیم"، برای معرفی همکاران خود در فدراسیون زیر ذره بین قرار دارد.

رئیس جدید فدراسیون بسکتبال هم مانند بسیاری از کاندیداها، وعده‌های انتخاباتی زیادی را مطرح کرد که امیدواریم این وعده‌ها فراموش نشود، به خصوص در بخش‌های بانوان، رسیدگی به هیئت‌های استانی، گسترش ارتباطات بین المللی، معرفی بیشتر بسکتبال به عنوان یک برند و در اختیار گرفتن سالن‌های اختصاصی در استان‌ها که جزء ویژگی‌های شاخص برنامه طباطبایی بودند.

از طرفی سر و سامان دادن به اوضاع بسکتبال و عملی کردن برنامه‌ها نیاز به فرصت دارند که از جامعه بسکتبال هم انتظار می‌رود، این فرصت را در اختیار رئیس جدید قرار دهند.

نظر شما