شناسهٔ خبر: 23563584 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دستگیری 6 قاچاقچی در میاندوآب

مهاباد- ایرنا- فرمانده انتظامی میاندوآب با اشاره به دستگیری 6 قاچاقچی کالا و مواد مخدر در این شهرستان، گفت: 660 میلیون ریال کالای قاچاق و 3.5 کیلوگرم تریاک در 2 عملیات جداگانه با تلاش ماموران انتظامی در این شهرستان کشف و ضبط شد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ حسن شیخ نژاد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: عوامل انتظامی این شهرستان با هدف اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و تحقق شعار سال در عملیات های جداگانه ای با کنترل خودروهای عبوری از سمت میاندوآب به شهرهای مرکزی کشور، موفق به کشف این میزان کالای قاچاق شدند.
وی اضافه کرد: این کالاهای قاچاق که از شهرهای مرزی بارگیری شده بود، شامل هفت هزار و 80 عدد آمپول خارجی، 6 هزار و 600 پاکت تنباکوی قاچاق و 55 هزار نخ سیگار خارجی است.
سرهنگ شیخ نژاد ادامه داد: قاچاقچیان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل شدند و در این رابطه سه دستگاه خودرو نیز توقیف شد.
سرهنگ شیخ نژاد تاکید کرد: مقابله با سرقت، کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر و ناهنجاری های اجتماعی از اولویت های انتظامی این شهرستان در سال جاری است.

**4.5 کیلوگرم تریاک در میاندوآب کشف و ضبط شد
فرمانده انتظامی شهرستان میاندوآب گفت: ماموران انتظامی در یک عملیات اطلاعاتی توانستند 4.5 کیلوگرم تریاک در این شهرستان کشف و ضبط کنند.
سرهنگ شیخ نژاد اظهار کرد: در این ارتباط سه نفر دستگیر و 2 دستگاه خودرو نیز توقیف شد.
وی اضافه کرد: مراتب پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی ارجاع شد.
شیخ نژاد بیان کرد: از ابتدای سالجاری مقدار 145 کیلوگرم انواع مواد مخدر در میاندوآب کشف شده که نسبت به مدت مشابه سا گذشته 9 درصد افزایش داشته است.
وی افزود: همچنین در این ارتباط یکهزار و 143 نفر دستگیر و در دام پلیس افتاده اند.
فرمانده انتظامی میاندوآب با تاکید بر اینکه نباید از موضوع مواد مخدر و تاثیرات آن بر جامعه به راحتی گذشت، گفت: باید در مبارزه با این آسیب اجتماعی که به دنبال منحرف کردن جوانان است، همه احساس مسئولیت کرده و با آن مقابله کنیم.
سرهنگ شیخ نژاد از مردم خواست پلیس را در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی یاری کنند و هرگونه اخبار در این خصوص را به نیروی انتظامی اطلاع دهند.
به گزارش ایرنا، شهرستان میاندوآب یکی از گلوگاه های کنترل کالاهای قاچاق در جنوب آذربایجان غربی است و بیش از 277 هزار نفر جمعیت دارد.
9871/3214/3093
**خبرنگار: زین العابدین شیخی **تنظیم کننده: شاهین سپهراد **انتشار دهنده: علیرضا فولادی

انتهای پیام /*

نظر شما