شناسهٔ خبر: 23560046 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

22 بهمن‌ماه؛ آخرین مهلت ثبت نام در مسابقه کتاب‌خوانی «شیعه پاسخ می‌گوید»

کانون خبرنگاران نبأ: علاقه‌مندان جهت شرکت در مسابقه کتاب‌خوانی «شیعه پاسخ می‌گوید» مؤسسه غدیرشناسی تا ۲۲ بهمن‌ماه سال جاری فرصت دارند برای ثبت نام به پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه مراجعه کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، مؤسسه غدیرشناسی، به برگزاری مسابقه کتابخوانی «شیعه پاسخ می‌گوید» به دو شیوه حضوری و مجازی کرده اقدام است که داوطلب روش خود را به هنگام ثبت نام، انتخاب خواهد کرد.

این مسابقه با هدف فراگیر کردن آموزه‌های مکتب ولایت، ارتقای سطح معارف علوی در جامعه، ایجاد توانمندی در شیعیان برای پاسخگویی به شبهات اعتقادی برگزار می‌شود.

این مسابقه از کتاب شیعه پاسخ می‌گوید، تألیف حضرت آیت‌الله‌العظمی مکارم شیرازی(حفظه الله) برگزار می‌شود که علاقه‌مندان می‌توانند نسخه الکترونیکی کتاب را در پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه به نشانی www.ghadirshenasi.ir و کانال تلگرامی shiaAnswers @ دریافت کنند.

مهلت ثبت نام در پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه غدیرشناسی برای شرکت در مسابقه تا ۲۲ بهمن‌ماه سال جاری و زمان برگزاری مسابقه پنج‌شنبه، ۱۷ اسفندماه سال جاری عنوان شده است.

شرکت در این مسابقه محدودیت سنی و تحصیلی ندارد. جوایز برگزیدگان مسابقه شامل ۱۱۰ کمک هزینه سفر به کربلا و نجف و سایر جوایز نفیس دیگر است.

فرهاد زمانی

برچسب‌ها:

نظر شما