شناسهٔ خبر: 2354734 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

پيام سپاس نجفي به مسؤولان و کارکنان وزارت علوم، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالي

دكتر محمدعلي نجفي، سرپرست وزارت علوم، تحقيقات و فناوري با صدور پيامي از تمامي مسؤولان و کارکنان اين وزارتخانه، همچنين دانشگاه ها، مراکز آموزش عالي، پژوهشي و پارک هاي علم و فناوري در مدت زمان تصدي اين وزارت قدرداني كرد.

صاحب‌خبر - به گزارش خبرگزاري موج، متن كانل پيام دكتر نجفي بدين شرح است:
اکنون که تقدير، موافق تدبير شده و هنگام وداع فرا رسيده است، بر خود فرض مي دانم به مصداق «مَن لَم يشکر المخلوق لَم يشکر الخالق» مراتب سپاسگزاريم را از يکايک مديران و کارکنان وزارت علوم، تحقيقات و فناوري، روسا و سرپرستان محترم دانشگاه ها و مراکز آموزش عالي و مراکز پژوهشي و پارک هاي علم و فناوري اعلام نمايم.
براي اين جانب که پرورده اين نهاد علمي هستم و تعلّق خاطري ديرين به دانشگاه و دانشگاهيان دارم و نخستين تجربه هاي مديريتي ام را در اين وزارتخانه کسب کرده ام، بازگشتي از پس سه دهه به وزارت علوم، تحقيقات و فناوري، بسيار خاطره انگيز و سرشار از احساسات دل پذير بود، همچون کسي که سال هاي دور از خانه را به مراجعتي نامنتظر پيوند زده است. خداوند منّان را که همواره دست حمايت و هدايتش ياريگرم بوده است، براي اين توفيق بزرگ سپاسگزارم.
در مدت سه ماه و اندي که از سر احساس تکليف و اداي دين به دولت تدبير و اميد و جامعه علمي کشور، در اين وزارتخانه حضور داشتم، افتخار همکاري با مديراني دلسوز و کارکناني وظيفه شناس و دانشوراني فاضل را يافتم و از اين رو به آينده توسعه علمي کشور بيش از پيش اميدوار شدم. ناگفته پيداست که اين فراق و جدايي امري اعتباري بوده و دل و ذهن و جان من همواره در کنار همکاران و همراهان عزيزي که در اين سنگر تلاش مي کنند خواهد بود.
ضمن تشکر و قدرداني مجدد از تمامي دست اندرکاران اين مجموعه بزرگ، به ويژه مديران وزارتخانه و روسا و سرپرستان محترم دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالي و مراکز پژوهشي و پارک هاي علم و فناوري که در طي اين مدت در انجام امور از هيچ گونه مساعدت و هماهنگي دريغ نورزيدند و مرا در انجام وظيفه اي خطير در برهه اي حسّاس ياري رساندند، از ايزد متعال براي همه مجاهدان راه علم و معرفت در کشور عزيزمان ايران، توفيق روزافزون و سرافرازي و سعادت و سلامت، مسألت و براي وزير محترم جديد آرزوي موفقيت و حسن عاقبت دارم.
اميدوارم همه همکاران ارجمند کاستي ها و تقصيرهاي اين حقير را به ديده اغماض نگريسته، خاطره خوشي از اين مدت کوتاه همکاري در ذهنشان نقش بسته باشد.
"و اخر دعوينا أن الحمد لله ربّ العالمين"
محمد علي نجفي

نظر شما