شناسهٔ خبر: 23528728 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مسئولان به دنبال خدمت جهادي به مردم باشند

خبرگزاری صداوسیما

مسئولان خدمت به مردم را سرلوحه كار خود قرار دهند و دنبال خدمت جهادي به مردم باشند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد،امام جمعه دیشموک در خطبه‌های نمازاین شهر حلمسئولان به دنبال خدمت جهادي به مردم باشند مشکلات معیشتی، اقتصادی، بیکاری و مبارزه با فساد را از مطالبات به حق مردم ملت ایران دانست و گفت: مسئولان با برنامه‌ریزی دقیق مشکلات بیکاری، ازدواج و اشتغال و مسائل اقتصادی و معیشتی مردم را برطرف کنند.
جت‌الاسلام علی‌اکبر راوند ضمن توصیه مردم به تقوای الهی بیان کرد: مردم باید در کار‌های خیر پیش قدم باشند تا در دنیا و آخرت عاقبت به خیر شوند.
وی در ادامه به دیدار مردم قم با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: سر آمریکا در حوادث اخیر به سنگ خورد و اگر در آینده تکرار کند باز هم سیلی می‌خورد و ناکام می‌شود.
امام جمعه دیشموک افزود: دست آمریکا در اغتشاشات اخیر و فتنه ۹۶ کاملا مشهودبود، خواسته آمریکا از مردم ایران این بود که به خیابان‌ها بریزند و بر علیه دولت شعارگویی کنند.
وی اذعان کرد: در اغتشاشات اخیر خسارت‌های غیرقابل جبرانی به ما وارد شد که این کار امریکا بدون جواب نمی‌ماند.
خطیب نماز جمعه دیشموک بابیان اینکه در طول تاریخ، نظام اسلامی نشان داد که ایرانیان در این ۴۰ سال سیلی‌های بزرگی را به آمریکا زدند گفت:شکست در سوریه، عراق، جنگ تحمیلی، دستگیری ملوانان نظامی آمریکا در خلیج فارس و در آخر نابودی داعش این‌ها همه سیلی‌هایی بود که آمریکا از دست ایران خورد.
وی بیان کرد: کسانی که در خارج و داخل دوست دارند با آمریکا بپیوندند و نشست و برخاست کنند باید بدانند که نظام جمهوری اسلامی ایران به فضل الهی همه مشکلات را برطرف می‌کند و آینده‌ای امیدوار کننده و آرمانی در انتظار این نظام اسلامی است و به برکت خون شهدا مشکلات را رفع می‌کنیم.
رئیس شورای فرهنگ عمومی دیشموک گفت: مثلث فتنه توسط آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود برعلیه ایران تشکیل شد و نوک پیکان آن به طرف نظام اسلامی است و دنبال براندازی آن هستند.
وی افزود: ما باید از ملت همیشه در صحنه تقدیر و تشکر کنیم همانطوری که رهبر معظم انقلاب قدردانی کردند و فرمودند: مردم ما همیشه در صحنه با بصیرت، وفادار، رشید، با همت و زمان شناس هستند.
راوند گفت: ما باید مواظب شبکه‌های مجازی، تهاجم فرهنگی دشمن باشیم که از این طریق دنبال انحراف جوانان ما هستند.
خطیب نماز جمعه شهر دیشموک به فرمایشات مقام معظم رهبری در ۳۰/۶/۹۶ که فرمودند: مسؤولین بدانند شرط دوام حیاط نظام اسلامی وجود انگیزه‌های انقلابی، روحیه انقلابی و کار جهادی است اشاره کرد و افزود: اگر روحیه انقلابی نباشد حکومتی سرکار خواهد آمد که جمهوری اسلامی نیست.
راوند گفت: خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند و دنبال خدمت جهادی به مردم باشند.
وی به روز سه‌شنبه ۲۶ دی‌ماه اشاره کرد و گفت: ۲۶ دی‌ماه سالروز فرار شاه خان از ایران بود و انقلاب اسلامی هم بعد از انقلاب و هم قبل از انقلاب شیرینی‌ها و تلخی‌های زیادی داشت و یکی از روز‌های به یاد ماندنی فرار شاه خائن از ایران بود.
راوند با اشاره به جلسه ائمه جمعه با استاندار در استان اشاره کرد و گفت: در این دیدار استاندار استان از وجود استخدام‌های غیرقانونی و فامیلی صحبت کرد و گفت: در استان ما برخی ادارات تمام فامیل‌های خود را به کار گرفته، اما طی چند ماه از این جلسه گذشته و استاندار هیچگونه برخوردی با افراد متخلف به کار نگرفته است.
رواند گفت: از استاندار می‌خواهم که با افراد متخلف برخورد کند تا مردم به نظام اسلامی بدبین نشوند.
امام جمعه دیشموک افزود: عده‌ای زیادی از مردم دیشموک با مراجعه به دفتر امام جمعه از دادگستری و دادگاه عمومی دیشموک گلایه داشتند و ناراضی بودند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی دیشموک گفت: از مسؤولان و دست‌اندرکاران این نهاد می‌خواهم که با اخلاق اسلامی با مردم رفتار کنند.
وی گفت: اگر اخلاق اسلامی حاکم شود ما مشکلی نداریم.
راوند متذکر شد: از مسؤولان دادگستری استان می‌خواهم نظارت بیشتری بر دادگاه‌های منطقه خود داشته باشند..

نظر شما