شناسهٔ خبر: 23528544 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

قلعه‌نويي: بايد سه گل مي‌خورديم!/ کرانچار يک مربي بزرگ بين‌المللي است

سرمربي ذوب‌آهن گفت:ما بايد سه گل دريافت مي‌کرديم، اما بي‌دقتي سپاهاني‌ها سبب شد تا نتوانند گل بزنند.

صاحب‌خبر -

امير قلعه‌نويي پس از پيروزي 2 بر يک مقابل سپاهان اظهار داشت: امروز روز قشنگي بود، نه به خاطر پيروزي، بلکه به خاطر معرفتي که در استاديوم حاکم بود. کاري به نتيجه ندارم، نام اين فوتبال را بايد فوتبال عشق، معرفت و تکريم بگذاريم.

وي در ادامه داد: ابتداي بازي سپاهاني‌ها بنده را به‌عنوان مربي سابق تشويق کردند، از همه بهتر اين بود، من دربي‌هاي بسياري را ديده‌ام، اما امروز روز افتخار فوتبال ايران بود و بايد به اين فضا افتخار کرد.

سرمربي تيم ذوب‌آهن در ادامه تصريح کرد: در بازي تراکتورسازي - النصر من به آن فضا افتخار کردم. امروز هم يکي از روزهاي قشنگ فوتبال بود و اميدوارم اين فرهنگ در فوتبال ما حاکم شود، بايد به فوتبال ايران تبريک گفت. دربي به اين زيبايي نديده بودم، اين فوتبال سه حالت داشت و خدا را شکر که حالتي که به نفع ما بود، رخ داد. در نتيجه يک بر صفر به نفع ما بايد سه گل دريافت مي‌کرديم، اما بي‌دقتي سپاهاني‌ها سبب شد تا نتوانند گل بزنند، البته موقعيت‌هاي ديگري در نيمه نخست داشتيم و خوشحالم شش امتياز در اصفهان ماند.

قلعه‌نويي در پاسخ به سؤالي درباره اينکه چرا تيمش در نيمه دوم اُفت کرد، گفت: ما به دنبال تله‌گذاري براي حريف بوديم. سپاهان در نيمه نخست مالکيت زمين را داشت، اما مانند نيمه نخست موقعيت خوبي نداشت و ما با يک تله گل دوم را به ثمر رسانديم، آنها با سه دفاع بازي کردند و ما فضاهاي خوبي در اختيار داشتيم، به همين خاطر فخرالديني را به خط جلو آورديم و مي‌دانستيم ساسان انصاري پشت مدافع راست حريف قرار مي‌گيرد و ما بوحمدان را به جاي فخرالديني قرار داديم.

وي در ادامه با اعلام اينکه اينکه در همه دوران مربيگريم تنها دو سالي که راحت بودم در سپاهان بود، گفت: خدا از کساني که جام آسيايي را از اصفهان و ايران گرفتند، نگذرد. استقلال سيزدهم، نهم و دسته سومِ بي‌پول براي من بود. تيم ملي بدون رئيس فدراسيون براي من بود. الان نيز به همين گونه است. از همه مسئولاني که ذوب‌آهن زير پوشش آنهاست، درخواست کمک دارم، چون اين تيم، ديگر ملي است. بازيکنان ما پاداش نگرفته‌اند و بازيکنان قديمي 30 درصد پول گرفته‌اند و بازيکنان جديد هنوز دريافتي نداشته‌اند. اگر اين هفته پول به تيم تزريق نشود کوپن قلعه‌نويي و آذري مي‌سوزد! الان ما از نظر بودجه در مضيقه هستيم. چند روز ديگر بازي آسيايي داريم و بايد به ما کمک کنند. اگر اشتباه نکنم عوامل نفت تهران 50 درصد پول گرفته‌اند، اما ما 30 درصد گرفته‌ايم. از همه همکاران و بازيکنانم بايد تشکر کنم که با اين شرايط کار مي‌کنند.

سرمربي تيم ذوب‌آهن درباره اينکه نسبت به هواداران سپاهان براي اينکه عليه کرانچار شعار دادند،‌ گلايه داشت،‌گفت: همه جاي دنيا برد و باخت در فوتبال وجود دارد. مردم يکسري مطالبات در اقتصاد و فرهنگ و ورزش دارند، اما راهش بايد درست باشد، کرانچار مربي بزرگي در دنياست و افتخارات بسياري براي سپاهان آورده و بايد به او احترام بگذارند. البته هواداران هم حق دارند و جوان هستند، اما کرانچار از مربيان بزرگ بين‌المللي است و بايد به او احترام گذاشته شود.

قلعه‌نويي درباره اينکه سپاهان در نيمه دوم همانطوري که ذوب‌آهن مي‌خواسته بازي کرده است،‌گفت: اگر بخواهيم چند تيم را نام ببريم که بازي بسيار خوبي ارائه مي‌دهند، سپاهان جزو يکي از اين سه تيم است. هميشه بازي‌هاي سپاهان را دنبال مي‌کنم و اين تيم در گردش توپ و بازي فني از بهترين تيم‌هاي ماست که همه کارشناسان مي‌توانند اين مسئله را تأييد کنند. از زماني که رجب‌زاده به زمين آمد رهبري خوبي داشت و اگر ما بازي را باخته بوديم شايد همين صحبت‌ها عليه ما مي‌شد. البته براي سپاهان و ذوب‌آهن در ادامه ليگ آرزوي موفقيت دارم.

نظر شما