شناسهٔ خبر: 23519849 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

فعالیت 110 سمن پیشگیری از اعتیاد در کشور

مدیرکل دفترتوسعه مشارکتهای اجتماعی ستاد مبارزه با موادمخدر کشور: 110 سازمان مردم نهاد برای اجتماعی کردن مقابله و پیشگیری از اعتیاد در کشور فعال است.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آذربایجان غربی، مدیرکل دفترتوسعه مشارکتهای اجتماعی ستاد مبارزه با موادمخدر کشور در مراسم پایانی کارگاه آموزشی سمن های حوزه صیانت از بهبود یافتگان و خانواده های آسیب دیده از اعتیاد منطقه سه کشور در ارومیه گفت: ارتقاء فعالیت 600 سمن سطح 2 به سطح یک و اعطای گواهی صلاحیت حرفه ای به سازمانهای مردم نهاد در حوزه مبارزه با مواد مخدر از برنامه های اصلی در سال آتی خواهد بود.
بیرجندی با تاکید بر حمایت دفتر توسعه مشارکتهای اجتماعی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور از سازمانهای مردم نهاد افزود: از این پس مبنای حمایت ما از این سمنها ارائه طرحهای پویا و تصویب آن در ستاد مبارزه با مواد مخدر است.
کارگاه آموزشی سمن های حوزه صیانت از بهبود یافتگان و خانواده های آسیب دیده از اعتیاد منطقه سه کشور با حضور مدیران  سمن های فعال سطح دو استانهای آذربایجان غربی و شرقی، زنجان، اردبیل، کردستان و گیلان به مدت سه روز در ارومیه برگزار شد.
شرکت کنندگان در این کارگاه با اشتغالزایی برای معتادان بهبود یافته از طریق کارآفرینی دانش بنیان و مدیریت کسب و کار و توسعه خدمات جدید آشنا شدند.
 

نظر شما