شناسهٔ خبر: 23154428 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پیام تسلیت آیت ا.. طباطبایی در پی ارتحال آیت‌الله حائری شیرازی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در پیامی در گذشت آیت الله حاج شیخ محی الدین حائری شیرازی را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

پیام تسلیت آیت ا.. طباطبایی در پی ارتحال آیت‌الله حائری شیرازیبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ در بخشی از پیام آیت الله طباطبایی آمده:ارتحال عالم ربانی ، دانشور نو اندیش ، مدرس شایسته اخلاق ، حضرت آیت الله آقای حاج شیخ محی الدین حائری شیرازی ، نماینده پیشین ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه سابق شیراز و عضو چندین دوره مجلس خبرگان رهبری موجب اندوه و تاثر فراوان شد.

آن عالم خستگی ناپذیر و زاهد در طول حیات با برکتش با خلاق و سعه صدر خدمات ارزشمندی را به مردم متعهد و متدین استان فارس نمود و همواره منادی اخلاق و تقوا بود.

اینجانب این ضایعه مولمه عالم عامل و معلم اخلاق را به محضر بقیه الله الاعظم (عج) ، رهبر معظم انقلاب مدظله العالی ، حوزه های علمیه ، خاندان معزز حائری و مردم ولایت مدار فارس تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان غفران الهی و علو درجات برای آن عالم ربانی و اجر برای تمام بازماندگان خواستارم.

آیت الله حائری شیرازی دیروز در 81 سالگی در قم چشم از دنيا فروبست و به دعوت حق لبيک گفت.

آیت الله محمدصادق (محی‌الدین) حائری شیرازی از علمای برجسته و استاد اخلاق سطوح عالی حوزه علمیه قم بود.

وی، متولد 1315 در شیراز بود که عمر پربرکت خود را در راه انقلاب اسلامی گذاشت و سابقه چندین دوره عضویت در مجلس خبرگان رهبری، امامت جمعه شیراز و تالیف کتب مختلف را در کارنامه خود دارد.

نظر شما