شناسهٔ خبر: 23152105 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین قدیمی | لینک خبر

تعداد مصدومان زلزله به ۹۳۸۸نفر رسید

شمارکشته ها ومصدومان براساس اعلام مسئولان تا ساعت 9 صبح چهارشنبه دراستان کرمانشاه 432 کشته و 9388 مصدوم است ورئیس جمهوری و دولتمردان برای بررسی وضعیت، برنامه ریزی وکمک رسانی روز گذشته در منطقه زلزله زده حاضر شدند و بسیاری از مسئولان کشوری همچنان در منطقه حضور دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، به دنبال وقوع زمین لرزه در غرب کشور، رهبر معظم انقلاب در پیام تسلیتی به ملت ایران همه دستگاه های لشکری و کشوری را با همه توان و امکانات خود و سرعت عمل در کمک رسانی به آسیب‌ دیدگان فرا خواندند.

رئیس جمهوری نیز از لحظات اولیه وقوع زمین لرزه در تماس تلفنی با وزیر کشور و استاندارکرمانشاه دستورات لازم برای امداد رسانی سریع به حادثه دیدگان را صادر کرد .

دکتر روحانی همچنین صبح دوشنبه معاون اول خود را مامور رسیدگی به وضعیت حادثه دیدگان کرد و به وزیران کشور و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای حضور در منطقه حادثه دیده دستور داد.

وی روز سه شنبه برای دیدار با مردم، همدردی با آسیب دیدگان و بررسی مسائل، مشکلات و نیازهای مناطق زلزله زده به استان کرمانشاه رفت.

کمک رسانی به آسیب دیدگان این واقعه در مناطق آسیب دیده کرمانشاه با مشارکت دستگاه های امدادی و خدمات رسان و همچنین نیروهای مردمی، بسیج، سپاه و ارتش از زمان وقوع حادثه تا این لحظه همچنان ادامه دارد.

چندین مقام کشوری و لشکری از جمله وزیران کشور، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به همراه قائم مقام این وزارتخانه، معاون وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور و فرمانده کل ارتش با هدف همدردی با مردم، برنامه ریزی خدمات، بررسی نیازمندی ها و نظارت بر کمک رسانی ها در این مناطق حضور دارند.

استانداران و نمایندگان ولی فقیه در استانها با پیامهای تسلیتی برای بازماندگان آرزوی صبر کردند و کمک های امدادی از استانها نیز به مناطق زلزله زده همچنان در حال ارسال است.

مسئولان برخی کشورها نیز به رییس جمهوری و ملت ایران جان باختن جمعی از هموطنانمان را تسلیت گفتند.

برچسب‌ها:

نظر شما