شناسهٔ خبر: 2312656 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

پلیس آمریکا پسر بچه حامل اسلحه اسباب بازی را کشت

پلیس آمریکا در جدیدترین جنایت خود یک کودک ۱۲ ساله را بی آن که جرمی مرکتب شده باشد، هدف گلوله قرار داد. گزارش ها نشان می دهد پسر دوازده ساله ی آمریکایی که به ضرب گلوله یک مامور پلیس در کلیولند کشته شده بود سیاه پوست است.

صاحب‌خبر -


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مقامات آمریکایی در ایالت اوهایوی  این کشور می گویند یک پسر دوازده ساله ی آفریقایی تبار که یک تفنگ غیر واقعی در دستش بود به علت تیراندازی یک مامور پلیس در کلیولند کشته شد.

این مامور پلیس زمانی این پسر دوازده ساله را کشت که اداره ی پلیس کلیولند تماس فردی را دریافت کرده بود که در آن هشدار داده شده بود فردی در تفریحگاه شهر به سمت مردم اسلحه گرفته است.

مامورانی که در صحنه حضور یافتند می گویند این پسر در مواجه شدن با پلیس از بالا بردن دستش خودداری کرد و به جای آن دستش را به سمت تفنگش برد.

دانلود
 

این پسر دو بار هدف گلوله قرار گرفت و پس از آنکه به یک بیمارستان محلی انتقال یافت  جان خود را از دست داد.

یک نوار صوتی منتشر شده از اداره ی پلیس نشان می دهد فرد تماس گیرنده با اداره ی پلیس گفته بود که این پسر سیاه پوست است و احتمالا تفنگش واقعی نیست.

این در شرلیطی است که شهر فرگوسن در ایالت میسوری آمریکا در ماه های اخیر در پی قتل یک نوجوان سیاهپوست توسط افسر سفیدپوست بشدت بحرانی شده بود و اکنون ساکنان آن، بی صبرانه در انتظار صدور حکم دادگاه درباره عامل این قتل هستند. آنها می خواهند بدانند آیا دادگاه در نهایت افسر سفیدپوست عامل قتل نوجوان سیاهپوست را گناهکار معرفی خواهد کرد یا خیر.

همه ساله بیش از 30 هزار نفر از مردم امریکا در جریان خشونت‌های مربوط به سلاح گرم در این کشور جان خود را از دست می‌دهند.

به گزارش لابراتوار جنایی دانشگاه شیکاگو و مراکز کنترل بیماری‌ها، به طور متوسط روزانه 87 مورد قتل و 183مورد جراحت مرتبط با خشونت اسلحه در امریکا گزارش می‌شود.

به تازگی تیراندازی های مرگبار پلیس به سوی افراد بی گناه در مناطق مختلف آمریکا بحث های جدی و مفصلی درباره خشونت بی‌مورد و اغلب نژادپرستانه پلیس این کشور به راه انداخته است؛ در مواردی همچون تیراندازی پلیس به مایکل براون، سیاه پوست 18 ساله و قتل وی موجب خشم شدید مردم و فعالان اجتماعی شد که به صورت اعتراض و شورش های مکرر ادامه یافته است.

دانلود


 

نظر شما