شناسهٔ خبر: 23118337 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

دفتر انجمن ترویج زبان و ادب فارسی در دانشگاه یزد افتتاح شد

یزد ـ دفتر انجمن ترویج زبان و ادب فارسی در مراسمی با حضور رئیس انجمن ترویج زبان و ادب فارسی و مسئولان در دانشگاه یزد افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، مدیر گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه یزد در مراسم افتتاح شعبه انجمن ترویج زبان و ادب فارسی در دانشگاه یزد اظهار داشت: به طور قطع راه اندازی این شعبه موجب ارتقای کمی و کیفی برنامه های علمی و فرهنگی گروه زبان و ادبیات فارسی این دانشگاه می شود.

مجید پویان بیان کرد: تلاش های انجام شده توسط روسای گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه یزد در دوره های قبل همچنین حمایتهای انجام شده از برگزاری پنجمین همایش بین المللی ترویج زبان و ادب فارسی در دانشگاه یزد قدردانی کرد.

رئیس دانشگاه یزد نیز در این مراسم ضمن اعلام حمایت و پشتیبانی از افتتاح دفتر انجمن ترویج زبان و ادب فارسی در دانشگاه یزد اظهار داشت: افتتاح این دفتر اتفاق خوشایندی برای دانشگاه یزد است و لازم است دانشگاه های استان با این انجمن ارتباط برقرار کنند.

محمدصالح اولیا بیان کرد: توسعه هر چه بیشتر برنامه های فرهنگی، ادبی و علمی در دانشگاه ها یک ضرورت است و در راستای رسالت فرهنگ‌سازی دانشگاه، نشست های فرهنگی و ادبی به گونه ای باید برنامه ریزی شود که علاوه بر دانشجویان زبان و ادبیات فارسی، دیگر علاقمندان به فرهنگ و ادبیات فارسی نیز امکان استفاده از برنامه ها را داشته باشند.

به گزارش مهر، دفتر انجمن ترویج زبان و ادب فارسی در دانشگاه یزد در طبقه زیرین ساختمان استقلال افتتاح شد.

نظر شما