شناسهٔ خبر: 23106939 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

رئیس دانشگاه رازی در نشست پرسش و پاسخ با دانشجویان:

سه بلوک از خوابگاه رازی کرمانشاه بزودی آماده بهره‌برداری می‌شود/ عزم دانشگاه برای حمایت از رساله‌های دانشجویی جدی است

رئیس دانشگاه رازی با بیان اینکه قریب به ۳۰ درصد به جمعیت خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه رازی افزوده شده است، گفت: سه بلوک از خوابگاه پسران بزودی آماده بهره برداری می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد ابراهیم اعلمی آل آقا، رئیس دانشگاه رازی در نشست پرسش و پاسخ با دانشجویان بیان داشت: بسیار خرسندم از اینکه شورای صنفی دانشجویان فعالانه در متن دانشجویان زمینه برقراری ارتباط میان مسئولان و دانشجویان را فراهم می‌کند

وی افزود: در زلزله اخیر استان، ۱۵۰ نفر از دانشجویان دانشگاه رازی خانه پدریشان صد در صد ویران شد و عزیزانشان را از دست دادند.

رئیس دانشگاه رازی اهمیت توجه به پژوهش‌های دانشگاهی تقاضا محور را مورد تأکید قرار داد و گفت: این مهم می‌تواند حال و هوای جامعه را پویاتر کند.

اعلمی خواستار فعالیت بیش از پیش انجمن‌های علمی دانشجویی در بستر دانشگاه شد و افزود: بزودی جشنواره حرکت نیز در دانشگاه برگزار خواهد شد و دانشجویان سراسر کشور، نشاط علمی را در این دانشگاه ایجاد می‌کنند.

وی اقتدار علمی کشور را ضامن بقای امنیت و پیشرفت کشور دانست و بیان کرد: این مسئولیت بار سنگینی است و امکانات و بودجه در کشور بسیار محدود است و با این وضعیت پاسخ دادن به پروژه‌های مختلف کار ساده‌ای نیست.

رئیس دانشگاه رازی با بیان اینکه قریب به ۳۰ درصد به جمعیت خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه رازی افزوده شده است، گفت: سه بلوک از خوابگاه پسران بزودی آماده بهره برداری می‌شود و با توجه به تهدیدات محیط بیرون حتی ساخت یک اتاق خوابگاه دانشجویی برای ما اهمیت دارد.

اعلمی آل آقا با اشاره به قدمت بالای خوابگاه‌های دانشجویی گفت: خوابگاه‌های جدید در این راستا و برای رفاه حال دانشجویان ایجاد شده است.

وی در ادامه با تاکید بر اهمیت شکل گیری شوراهای صنفی دانشگاه به منظور تعامل بیشتر و تلاش برای کاهش مشکلات، گفت: سال گذشته، ۳۰۰۰ نفر در شورای صنفی شرکت کردند.

رئیس دانشگاه رازی بیان کرد: ما از نشست‌های دانشجویان با مسئولان دانشگاه استقبال می‌کنیم و معتقدیم برگزاری این نشست‌ها، ضریب همگرایی در فضای دانشگاه را افزایش می‌دهد.

اعلمی آل آقا تاکید کرد: عزم دانشگاه رازی برای حمایت از رساله‌های دانشجویی جدی است و امیدواریم با بکار گیری سازوکارهای لازم این مهم محقق شود.

نظر شما