شناسهٔ خبر: 23082064 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

در پی انتشار فیلم خوابگاه سیل‌زده دانشگاه آزاد امیدیه اهواز؛

روابط عمومی دانشگاه آزاد امیدیه از دانشجویان عذرخواهی کرد/ تعمیرات اساسی خوابگاه‌های دانشجویی در دستور کار است

در پی انتشار خبری مبنی بر وضعیت نابسامان خوابگاه دانشجویان دانشگاه آزاد امیدیه، حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی این دانشگاه، ضمن عذرخواهی از دانشجویان از دغدغه‌مندی «خبرگزاری دانشجو» در پیگیری مشکلات دانشجویان تشکر می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو از اهواز، روابط عمومی دانشگاه آزاد امیدیه درپی انتشار فیلم خوابگاه سیل‌زده این دانشگاه جوابیه را صادر کرد.

در این جوابیه آمده است:

احتراما، پیرو نشر فیلم منتسب به خوابگاه دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد امیدیه و آبگرفتگی خوابگاه در پی بارش های شدید باران، به استحضار میرساند با عنایت به لزوم تکریم دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد امیدیه در بدو تصدی سمت معاونت با تلاش مداوم نسبت به تعمیرات اساسی خوابگاه های دانشجویی اقدام کرده است.

علی رغم این تعمیرات که هزینه های سنگینی هم با توجه به اوضاع اقتصادی دانشگاه بر دوش واحد دانشگاهی نهاده است، متاسفانه به علت برخی مشکلات فنی و مهندسی و همچنین شدت باران که منجر به سیلاب در شهرستان گردید، آب به ساختمان خوابگاه وارد شد.

در پی وقوع این مسئله ضمن پیگیری سریع معاونت فرهنگی دانشجویی در حل مسئله و بازگشت آرامش به دانشجویان، مسئله جبران خسارت های احتمالی هم در دستور کار معاونت فوق قرار گرفته است.

حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد امیدیه ضمن عذرخواهی مجدد از دانشجویان آسیب دیده از دغدغه مندی خبرگزاری دانشجو در پیگیری مشکلات دانشجویان و دانشگاه های سراسر کشور تشکر می کند و خواهشمند است در انتشار جوابیه در کانال منتسب به خبرگزاری دانشجو همکاری لازم را مبذول فرمایید.

نظر شما