شناسهٔ خبر: 23104494 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

گرامیداشت سالروز اقامت رهبر معظم انقلاب در ایرانشهر

خبرگزاری صداوسیما

دانش آموزان ایرانشهری امروز با حضور در خیابان ولایت این شهر ، سی و نهمین سالگرد اقامت رهبر معظم انقلاب در ایرانشهر را پاس داشتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز سیستان و بلوچستان،  دانش آموزان در این تجمع با در دست داشتن عکس رهبر معظم انقلاب و نوشتن جمله 'با ولایت زنده ایم'  بر روی پیراهن هایشان،با مقام عظمای ولایت تجدید بیعت کردند.

رئیس اداره میراث فرهنگی ایرانشهر هم دراین مراسم  گفت: رهبر انقلاب در دوران تبعید در ایرانشهر ارتباط تنگاتنگی با مردم و علمای منطقه برقرار کردند و در جریان جاری شدن سیل در همان سال به یاری مردم سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان شتافتند.

خدایاری افزود: با گذشت 39سال از زمان اقامت مقام معظم رهبری در ایرانشهر مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه این شهرستان همچنان مدیون کمک های معظم له هستند.

به مناسبت سی و نهمین سالگرد اقامت رهبر معظم انقلاب در ایرانشهر،همایش خورشید ولایت سوم دیماه با حضور میهمانان استانی وکشوری در این شهرستان برگزار می‌شود.

همچنین فردا با حضور سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی ، کتاب "بر تبعید"مجموعه ای از خاطرات دوران تبعید مقام معظم رهبری در ایرانشهر ،  در  این شهرستان رونمایی می شود.

گرامیداشت سالروز اقامت رهبر معظم انقلاب در ایرانشهر گرامیداشت سالروز اقامت رهبر معظم انقلاب در ایرانشهر گرامیداشت سالروز اقامت رهبر معظم انقلاب در ایرانشهر گرامیداشت سالروز اقامت رهبر معظم انقلاب در ایرانشهر گرامیداشت سالروز اقامت رهبر معظم انقلاب در ایرانشهر گرامیداشت سالروز اقامت رهبر معظم انقلاب در ایرانشهر گرامیداشت سالروز اقامت رهبر معظم انقلاب در ایرانشهر گرامیداشت سالروز اقامت رهبر معظم انقلاب در ایرانشهر گرامیداشت سالروز اقامت رهبر معظم انقلاب در ایرانشهر گرامیداشت سالروز اقامت رهبر معظم انقلاب در ایرانشهر گرامیداشت سالروز اقامت رهبر معظم انقلاب در ایرانشهر
 

نظر شما