شناسهٔ خبر: 23090690 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اعتراض تماشاگران الجزايري به انتقال سفارت آمريکا به قدس

تماشاگران الجزايري با برافراشتن پلاکاردي اعتراض خود را درباره انتقال سفارت خود به قدس اشغالي اعلام کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما تماشاگران الجزايري با برافراشتن پلاکاردي ضد آمريکايي و ضد سعودي، اعتراض خود را به تصميم اخير آمريکا براي انتقال سفارت خود به قدس اشغالي اعلام کردند.
جمعه گذشته، از سري رقابت‌هاي ليگ فوتبال دسته دوم الجزاير تيم «جمعيه عين مليله» پذيراي تيم «غالي معسكر» بود. پيش از آغاز اين ديدار، تماشاگران تيم عين مليله با برافراشتن پلاکاردي بزرگ اعتراض خود را به اقدام رئيس جمهور آمريکا در به رسميت شناختن قدس به عنوان پايتخت رژيم صهيونيستي اعلام کردند. تماشاگران الجزايري که عقيده داشتند اين اقدام دونالد ترامپ با چراغ سبز عربستان صورت گرفته است، پلاکاردي برافراشتند که روي آن نيمي از چهره ترامپ در کنار نيمي از چهره سلمان بن عبدالعزيز شاه سعودي، نقش بسته و زير آن به زبان انگليسي نوشته شده بود: دو روي يک سکه.
در بخش ديگري از پلاکارد نيز در زير تصويري از مسجد الاقصي نوشته شده بود: خانه (خدا) متعلق به ماست و قدس نيز متعلق به ماست.
همچنين پيش از آغاز اين ديدار، بازيکنان تيم عين مليله هنگام ورود به زمين، در اعتراض به اين اقدام آمريکا، با قرار دادن پرچم هاي فلسطين بر دوش خود وارد ميدان شدند.

mp4
<div id="video-display-embed-code_1703317" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/1952062/1703317?width=340&height=240"></script></div>

نظر شما