شناسهٔ خبر: 23087941 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری:

کشف بیش از ۱۳۷کیلو تریاک در چهارمحال و بختیاری

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشف بیش از ۱۳۷ کیلو گرم تریاک در دو عملیات مشترک و دستگیری چهار نفر در این رابطه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار غلامعباس غلامزاده فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: طی ۴۸ ساعت گذشته همکاران ما در پلیس مبارزه با موادمخدر با کنترل محورهای مواصلاتی استان و طی دو عملیات مجزی و مشترک موفق شدند چهار خودروی حامل مواد مخدر را که قصد انتقال مواد به استان های مرکزی را داشتند توقیف و در بازرسی از این خودروها ۱۳۷ کیلو گرم تریاک کشف کنند.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه چهار نفر از سوداگران مرگ نیز دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند افزود: با تلاش همکاران ما در پلیس مبارزه با موادمخدر استان و شهرستان‌های تابعه از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۲ تن و ۷۰ کیلو انواع مواد مخدر کشف شده و در این راستا ۲۰ باند تهیه و توزیع مواد مخدرمتلاشی و ۳۸ دستگاه خودرو نیز توقیف شده است.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری ضمن تأکید بر افزایش ۵۰ درصدی کشف موادمخدر در سال جاری مبارزه بی امان با موادمخدر را از اولویت های پلیس استان دانست و خاطرنشان کرد: برخورد قاطع و قانونی با سوداگران مرگ از راهبردهای عملیاتی مهم مجموعه فرماندهی انتظامی استان است که همواره در دستور کار قرار دارد.

 

انتهای پیام/

نظر شما