شناسهٔ خبر: 23086240 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون موتورسواری و اتوموبیل‌رانی | لینک خبر

فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی از هیات های استان ها درخواست کرد :

معرفی بانوان علاقمند موتور سواری سرعت به فدراسیون

صاحب‌خبر - فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی از هیات های استان ها درخواست کرد :

فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در اطلاعیه ای از هیات های استانی خود خواست تا با توجه به راه اندازی موتورسواری سرعت ( ریس ) اقدامات لازم را در جهت معرفی بانوان علاقمند به آموزش این رشته فراهم آورند .
به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ، هیات های استانی با توجه به اطلاعیه فوق و استقبال بانوان به فراگیری آموزش این رشته زیر نظر مربیان کارآزموده و آموزش دیده ، می توانند اسامی شرکت کنندگان و متقاضیان داوطلب را حداکثر تا مورخ 96/10/10 به این فدراسیون ارسال دارند.
______________________________________________________________________________________
***اطلاعیه قبلی فدراسیون در خصوص شرایط و برنامه تمرینات موتور ریس بانوان :
با عنایت به اختصاص ساعات تمرینی پیست موتور ریس مجموعه آزادی ویژه بانوان، فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ج.ا.ا در نظر دارد از کلیه ورزشکاران علاقمند به رشته موتور ریس با مراجعه حضوری به فدراسیون حسب تکمیل و تحویل مدارک مشروحه ذیل و احراز شرایط موردنظر، پس از برگزاری دوره های آموزشی مربوطه ثبت نام بعمل آورد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، وطن دوست سرپرست نائب ریسی فدراسیون در این زمینه اعلام کرد متقاضیان می توانند پس از مطالعه شرایط درج شده در این اطلاعیه با مراجعه به فدراسیون نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
**شرایط ثبت نام:

1- اخذ کارت عضویت با ارائه:
الف) کارت ملی ب) شناسنامه ج) کارت بیمه ورزشی د)پرداخت هزینه حق عضویت به مبلغ 1.000.000 ریال (تا پایان سال 1396) ه) یک قطعه عکس
2- تکمیل فرم پرسشنامه
3- تکمیل فرم تعهدنامه
ضمنا یادآور میشود که تعهد به رعایت مقررات و ضوابط استفاده از پیست و همینطور آشنایی اولیه متقاضیان با رشته های موتوراسپرت و استفاده از لباس و کلاه موتورسواری و موتور سیکلت شخصی، علیرغم لزوم شرکت در پیش نیاز آموزشی فدراسیون از شرایط ثبت نام بوده و ساعات تمرینی 14 تا 17 روزهای شنبه در نظر گرفته شده است.
***جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماهره ای فدراسیون و سپس داخلی 113 تماس حاصل فرمایید***

نظر شما