شناسهٔ خبر: 23084827 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آغاز طرح زمستانه امداد و نجات در سرخس

رئیس جمعیت هلال‌احمر سرخس از آغاز طرح امدادرسانی زمستانه به خودروها و مسافران در جاده‌های شهری و برون‌شهری این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

آغاز طرح زمستانه امداد و نجات در سرخسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ محمد رضایی رئیس جمعیت هلال احمر سرخس گفت : طرح امدادرسانی زمستانی در جاده‌های سرخس هرساله با شروع فصل زمستان و با توجه به یخبندان جاده‌ها، برف، کولاک و هوای مه‌آلود بویژه در گردنه مزداوند اجرایی می‌شود.

رئیس جمعیت هلال‌احمر سرخس افزود: این طرح از 20 آذرماه96 در سطح جاده‌های شهری و بین‌شهری سرخس آغاز شده و تا فروردین‌ماه 97 ادامه دارد.

رضائی با اشاره به اهداف اصلی طرح زمستانه 96 گفت: کاهش زمان حضور در صحنه حوادث، افزایش سرعت امدادرسانی در سوانح مختلف ترافیکی و غیر ترافیکی، کاهش آسیب های جانی ناشی از حوادث ترافیکی در محور های برون شهری از جمله خدمات این طرح است.

وی ادامه داد : این خدمات در زمستان96 شامل اعزام تیم های عملیاتی به منظور ارائه خدمات امداد و نجات به آسیب دیدگان حوادث ترافیکی و جاده های برون شهری شامل رهاسازی و نجات مصدومین محبوس در خودروهای آسیب دیده، ارائه کمک‌های اولیه سرپایی است.

رئیس جمعیت هلال‌احمر سرخس گفت : در اجرای این طرح یک پایگاه ثابت امداد و نجات بین‌شهری در جاده سرخس به مشهد فعالیت دارد که در قالب طرح امدادرسانی زمستانی به این طرح کشیک ۲۴ ساعته مرکز اداری اضافه می‌شود.


انتهای پیام//م.ر


طرح زمستانه امداد و نجات در سرخس آغازشد

 

نظر شما