شناسهٔ خبر: 23083927 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

جانشین فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص): خدمات بسیج به مردم گسترده تر می شود

تهران - ایرنا - جانشین فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص ) در جمع رزمندگان دوران دفاع مقدس و مدافعین حرم گفت: خدمات اجتماعی بسیج در زمینه های مختلف به مردم شریف کشورمان گسترده تر شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ایرنا از محل ستاد فرماندهی سپاه محمد رسول الله (ص) سردار پاسدار سیروس صابری گفت : انقلاب اسلامی ، یادگاری است که از امام راحل و شهدا به ما رسیده و باید در راستای تداوم آن بیش از گذشته تلاش کنیم.
سردار سرتیپ دوم پاسدار «سیروس صابری» با حکم فرمانده کل سپاه به عنوان جانشین فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ منصوب شد.
آیین تکریم و معارفه جانشین فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ روز 22 آذرماه جاری با حضور سرلشکر پاسدار «محمدعلی جعفری» فرمانده کل سپاه، سردار «غلامحسین غیب پرور» رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار «اسماعیل کوثری» جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله(ع)، سردار «محمد رضا یزدی» فرمانده سپاه تهران بزرگ و جمعی از فرماندهان و مسئولین عالی رتبه در محل سالن امام علی(ع) این سپاه برگزار شد.
سردار صابری ، جانباز و فرمانده دوران دفاع مقدس با برشمردن شماری از خدمات اجتماعی در حال انجام در سازمان بسیج مستضعفان از جمله مقابله با سرقت منازل و خودرو ، مسائل امنیتی ، مقابله با توزیع مواد مخدر و ناهنجاریهای اجتماعی افزود: رسیدگی به کودکان کار و توجه به تغذیه و بهداشت آنان یکی از مهمترین خدماتی است که بسیجیان در مناطق مختلف و شهرها به ان مشغول هستند.
جانشین فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص ) با بیان اینکه در هنگام وقوع زلزله در استان کرمانشاه بسیجیان از اولین افرادی بودند که خود را به صحنه رساندند تصریح کرد: از همان ابتدا سازمان بسیج با تمام قوا در مناطق زلزله زده حاضر و در حال خدمات رسانی به طرق مختلف با 32 سپاه استانی است و تا پایان کار هم در کنار مردم منطقه خواهد بود.
وی تاکید کرد : بسیج و سپاه نسبت به اجرای فرامین امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمینه رسیدگی به مردم تاکید دارند و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند بود.
سردار صابری رسیدگی به ایثارگران و خانواه شهدا را یکی دیگراز خدمات بسیج عنوان کرد و گفت : بسیج همچون دوران دفاع مقدس در خدمت مردم وآماده برای جانفشانی در راه آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است .
جانشین فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص ) درباره راه اندازی گشتهای امنیتی بسیج خاطر نشان کرد: باید تمام بسیجیان و فرماندهان آنان در باره اجرای دقیق این مساله توجیه شوند و بسیج و سپاه نیز حمایتهای لازم را از مجریان خواهند کرد.
سردار صابری با بیان اینکه در حال حاضر بسیج خدمات بی شماری را در سطح کشوربه مردم و هموطنان ارائه می کند اظهار کرد: مردم نیروهای بسیج و سپاه را از خود می دانند و از این رو از آنان در راستای اجرای این خدمات حمایت و پشتیبانی می کنند.
در ادامه این نشست جمعی از رزمندگان گردان عمار لشکر 27 محمد رسول الله (ص) و مدافعان حرم اهل بیت خاطراتی را از دوران جنگ و مقاومت و همچنین دفاع از حرم اهل بیت عصمت و طهارت بیان کردند.
در انتهای این مراسم نیز رزمندگان اسلام با سردار محمد رضا یزدی فرمانده سپاه حضرت محمد استان تهران دیدار و گفت وگو کردند.
اجتمام / 1095 ** 1418
خبرنگار : رضایی مجد ** ناشر: مریم برزآبادی

انتهای پیام /*

نظر شما