شناسهٔ خبر: 23076949 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

جلسه قرآن اهل بیت(ع) در مشهد برگزار شد

کانون خبرنگاران نبأ: جلسه قرآن اهل بیت(ع) به یاد جانباختگان حادثه اشترانکوه، با حضور اساتید و قاریان ممتاز بین‌المللی و کشوری از ایران و کشورهای اسلامی در مشهد برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، جلسه قرآن اهل بیت(ع) به یاد جانباختگان حادثه اشترانکوه، با حضور اساتید و قاریان ممتاز بین‌المللی و کشوری از ایران و کشورهای اسلامی شب گذشته، 26 آذرماه در مشهد، انتهای خیابان فرامرز عباسی، فجر ۷، منزل خادم القرآن مطهری‌نیا برگزار شد.

در این مراسم نورانی محمدصادق علمی، مفسر قرآن به بیان نکات اخلاقی به والدین و فرزندان آنان پرداخت و حجت‌الاسلام سیدموسی سلطانی، رئیس مرکز خدمات قرآنیان مشهد ضمن ابراز خوشحالی از برگزاری این جلسات قرآنی که اکثریت شرکت‌کنندگان نوجوان و جوان هستند طی سخنانی به راه‌های سعادتمندی انسان با توجه به سیره بزرگان دین پرداخت و شرکت در جلسات و محافل انس با قرآن را یکی از این راه‌ها عنوان کرد.

یادآور می‌شود، وحید مجتهدزاده، قاری و داور بین‌المللی، الشیخ احمد البدری، قاری و مبتهل بین‌المللی از کشور عراق، و احسان قوی، مهدی خوش‌چهره، میرثانی، زمانی و مطهری‌نیا به تلاوت قرآن پرداختند و در پایان از 10 نفر از اساتید و خادمان قرآنی به‌ویژه حسن احمدآبادی با اعطای هدایایی تجلیل و تقدیر شد.

ابراهیم الهی

نظر شما