شناسهٔ خبر: 23074149 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رژیم صهیونیستی قانونی برای اعدام مردم فلسطین تصویب می کند

تهران – ایرنا – رهبران احزاب ائتلاف شش گانه رژیم صهیونیستی یکشنبه شب با طرحی موافقت کردند که در صورت تصویب نهایی آن در جلسه عمومی کنست (مجلس اسرائیل)، اعدام مردم فلسطین به اجرا گذاشته می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری معا فلسطین، این طرح هفته های آینده برای تصویب نهایی در جلسه عمومی کنست ارائه خواهد شد.
«روبرت ایلاتف» رئیس حزب خانه ما که حزبش ارائه دهنده این طرح بود، در این باره مدعی شد: قانون باید کاملا ساده و واضح باشد، تروریستی که غیرنظامیان بی گناه را می کشد، باید اعدام شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: من از موافقت احزاب شش گانه اسرائیل در موافقت با این قانون استقبال می کنم و امیدوارم که به زودی این طرح به قانون تبدیل شود.
ایلاتف افزود: از تمامی اعضای کنست می خواهم به اعمال قانون اعدام رای بدهند، چرا که در این جا، مساله عدالت مطرح است.
براساس این طرح، درصورتی که یکی از شهروندان فلسطینی ساکن کرانه باختری به قتل محکوم شود، وزیر امنیت می تواند با توجه به اختیارات دادگاه نظامی، مجازات اعدام را بر آن اعمال کند، در غیر این صورت اجرای این حکم منوط به موافقت اکثریت قضات خواهد بود.
آویگدور لیبرمن وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز در این جلسه ادعا کرد: تصویب این طرح در کنست، می تواند ابزاری بازدارنده علیه حمله فلسطینی ها باشد.
لیبرمن مدعی شد: نباید به تروریست ها (جهادگران فلسطینی) اجازه داد که پس از آن اعمال جنایت، گمان کنند که در شرایط بسیار مناسب، راهی زندان خواهند شد و سپس آزاد می شوند.
این اقدام رژیم صهیونیستی از بیم شدت حملات جوانان فلسطینی به ارتش اسرائیل صورت می گیرد.
سرزمین های اشغالی از 15 آذرماه که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا، قدس را به عنوان پایتخت اسرائیل به رسمیت شناخت، صحنه درگیری میان فلسطینی های معترض و ارتش رژیم صهیونیستی است.
در همین حال، وزارت بهداشت فلسطین، آمار شهدای درگیری های نظامیان رژیم صهیونیستی و فلسطینیان در روز جمعه خشم در غزه، کرانه باختری و قدس اشغالی را چهار شهید و شمار زخمی ها را 888 تن اعلام کرد.
شبس**9363*1488* مترجم: محمد تدو*انتشار دهنده: بهمن بامداد**

انتهای پیام /*

نظر شما