شناسهٔ خبر: 23072448 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

ولایتی:

فرانسه نوچه ترامپ در اروپا است

صاحب‌خبر -

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه فرانسه نوچه ترامپ در اروپا است،گفت: اروپایی‌ها نقش بازی می‌کنند و برخی از آنها، حرف‌هایی می‌زنند که تکرار حرف‌های ترامپ است.
علی اکبر ولایتی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه گردهمایی معاونان پژوهشی واحدهای دانشگاه آزاد گفت: خانمی که نماینده ایالات متحده آمریکاست، متوجه نمی‌شویم متخصص حوزه بین‌الملل یا موشکی است که چیزی را نشان می‌دهد و می‌گوید ایرانی‌ها این کار را کرده‌اند که این حرف تنها یک ادعاست.
ولایتی افزود: این فرد حداقل اطلاعات و علم لازم را برای صحبت ندارد و ادب لازم را نیز ندارد و حرف بدون پایه و اساس می‌زند.
وی در ادامه گفت: متخصصان به حرف‌های این خانم با پوزخند نگاه می‌کنند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: به هیچ وجه جمهوری اسلامی ایران موشکی به یمن نداده است.
ولایتی درخصوص اجازه کشور فرانسه به تجمع منافقین در کشور گفت: فرانسه از ابتدای انقلاب تا کنون کمتر صداقت نشان داده است.وی تصریح کرد: استفاده از عده‌ای مزدور به عنوان منافق که به کشور خیانت کرده‌اند، در کشور فرانسه، یک اسلحه کهنه و یکبار مصرف است و فرانسه اگر می‌خواهد به دنبال حیثیت بین‌المللی باشد نباید این طور تابع محض آمریکا باشد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: فرانسه نوچه ترامپ در اروپا است.
ولایتی در ادامه گفت: نه عربستان عددی است که بتواند کاری علیه ایران کند و نه رژیم صهیونیستی.
وی عنوان کرد: از ابتدای تأسیس رژیم صهیونیستی، عربستان ارتباطات پشت صحنه‌ای با صهیونیست‌ها داشته است و اکنون نیز این ارتباط آشکارا شده است که این موضوع نهایت ضعف عربستان است که فکر می‌کنند با تکیه بر صهیونیست‌ها می‌توانند کاری کنند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها اگر می‌توانستند کاری کنند، حصارهای دور شهرک‌های خود را بلندتر می‌کشیدند که علاوه‌بر اینکه فلسطینی‌ها نتوانند از آنها رد شوند، بتوانند جلوی مهاجرت مردم خود را بگیرند.
به گزارش مهر، ولایتی در بخش دیگری از سخنان خود درخصوص برجام نیز تأکید کرد: اروپایی‌ها نقش بازی می‌کنند و مشخص است که برخی از کشورهای اروپایی تقسیم نقش کرده‌اند. برخی از اروپایی‌ها، حرف‌هایی می‌زنند که تکرار حرف‌های ترامپ و آمریکا است.

برچسب‌ها:

نظر شما