شناسهٔ خبر: 23068085 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

گزارش آنا از اختتامیه یازدهمین جشنواره سینما حقیقت؛

تقدیر از 19 مستندساز آذربایجان ایران/ اجرای دو زبانه اشکان خطیبی

مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت، در حالی شامگاه یکشنبه در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد که در این مراسم از چهره‌های برتر مستند تقدیر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری آنا، مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت، با اجرای اشکان خطیبی و به صورت دو زبانه در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد.

محمدمهدی طباطبایی نژاد، دبیر جشنواره سینما حقیقت، در مراسم اختتامیه گفت: سینمای مستند در ایران ۶۹ سال تلاش کرد که آیینه زلالی از فرهنگ و تمدن باشد و جشنواره حقیقت نقطه عطفی در مستند است که تلاش می‌کند با نگاه به تولیدات بومی و ملی و ارتقای کیفیت تولیدات در سطح بین‌المللی فعال‌تر شود.

وی ادامه داد: امسال در آستانه سال ۲۰۱۸ میلادی، شهر تبریز به عنوان پایتخت گردشگردی جهان اسلام معرفی شده و ما نیز با همکاری اداره ارشاد این استان، مستندهای این استان را در ایام در جشنواره مرور کردیم.

این مراسم، با نکوداشت 19 مستندساز استان‌های آذربایجان شرقی و غربی ادامه پیدا کرد که در این بخش، با حضور محمدمهدی حیدریان، رئیس سازمان سینمایی و مرتضی رزاق‌کریمی مشاور سازمان سینمایی کشور، از رحیم مرتضی وند، حسین پورستار، میرحسین ثروتمند، محمد احسانی، سید وحید حسینی نامی، علی خیرخواه، مریم امینی قاضی جهانی، معصومه محمدپور، علی دلکاری، فرهود بحری کریمی، قربانعلی طاهرفر، شهرام علیزاده امنیه، محمد محمودی اصل، یونس مقدم، محمدباقر وثوقی، محمد فرضینیان، فرید میرخانی، مجید فتحی و محمدحسن دامنزن تقدیر شد.

این خبر در حال تکمیل است ...

نظر شما