شناسهٔ خبر: 23065858 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

در اعتراض به تصمیم ترامپ درباره قدس

یک هیات از مخالفان بحرینی از اردوگاههای صبرا و شتیلا دیدن کرد

تهران - ایرنا - یک هیات از 'جمعیت بحرینی مقاومت در برابر عادی سازی رابطه با دشمن صهیونیستی' با سفر به ارودگاههای 'صبرا' و 'شتیلا' در 'بیروت' در لبنان، تصمیم 'دونالد ترامپ' رییس جمهوری آمریکا در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از شبکه خبری 'المیادین' این هیات همچنین سفر هفته گذشته هیاتی از 'جمعیت این همان بحرین است' وابسته به رژیم آل خلیفه به سرزمینهای اشغالی را محکوم کردند.
المیادین افزود که هیات جمعیت بحرینی مقاومت در برابر عادی سازی رابطه با دشمن صهیونیستی، با سفر به اردوگاه صبرا و شتیلا ضمن اعلام همبستگی با مردم فلسطین و قدس، تصمیم ترامپ را محکوم کردند.
'غسان سرحان' عضو شورای این جمعیت در گفت وگو با المیادین گفت: مردم بحرین همیشه به آرمان فلسطین پایبند بوده و مبرا از سفر هیات دولتی این کشور به فلسطین اشغالی است.
سرحان افزود: سفر هیات دولتی بحرین به فلسطین اشغالی در راستای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی صورت گرفته و ما با هر سفری که تحت نظارت رژیم آل خلیفه صورت گیرد، مخالف هستیم، زیرا در حذف موانع روحی، روانی با صهیونیستها مشارکت دارد .
'فواد ضاهر' مسئول 'جبهه مردمی آزادیبخش فلسطین' در بیروت در این ارتباط گفت: مردم بحرین آزاده هستند و افرادی که به فلسطین اشغالی سفر کردند، نماینده آنان نیستند و این سفر در پاسخ به اقدام پیشگامان عادی سازی رابطه با اسرائیل صورت گرفته است.
'غسان نصیف' یکی از اعضای جمعیت بحرینی با ارسال پیامی به خانواده چهار شهید فلسطینی 'جمعه خشم' در درگیری با نظامیان صهیونیستی گفت: این شهدا الگوی ملت های عرب هستند و ما از آنها درس پایداری می آموزیم.
دونالد ترامپ پیشتر تصمیم خود درباره انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس برای به رسمیت شناختن آن به پایتختی رژیم صهیونیستی را اعلام کرد که با موج نارضایتی های جهانی مواجه شد.
خاورم** 1453**1651
مترجم: آمنه دهقان-انتشاردهنده:مسعودجعفریان

انتهای پیام /*

نظر شما